|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Holyboy ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 27-Juli-2007 kl. 12:10 |
Hej Recordere, Som mange første gangs postere sørger jeg rådgivning / hjælp til indkøb af HiFi udstyr. Det hele skal kobles op via mit Media Center og kommende fladskærms tv. Prislejemæssigt ligger vi omkring middel gerne under 7 – 10.000 ”Best Value for money” J Jeg har fået anbefalet Marantz SR 4001 + Marantz DV 4001 DVD afspiller af en kollega. Men har slet intet at sammenligne med. Det er vigtigt at der er mulighed for HDMI og hvad der nu ellers følger tidens trend af HD osv. Derfor sørger jeg anbefalinger i forbindelse med indkøb og valg af forstærker / Receiver Mht. højtalere er jeg ligeledes total på bar bund, skal primær bruges til Tv og film lyd og må gerne være diskrete af udseende (Damevenlige) – håber i forstår hvad jeg mener. |
|
Mvh Nicolaj
|
|
![]() |
|
RMB4Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Jeg har selv haft samme kone problem, og jeg valgte KEF KHT 3005 http://www.kef.com/ht3000/gallery.htm de vandt bla. EISA 2007 og har fået gode anmeldelser Her fra C-net . com http://reviews.cnet.com/4323-6531_7-6509114.html?tag=txtkan fås for ca. kr. 6.999,- og du bliver ikke skuffet over lydkvaliteten hvad Receiver angår vil jeg vælge ONKYO da de er klar bedst hvad Value for money angår om det så skal være den gamle TX SR 674 eller 605 eller 805 er jo kun et spørgsmål om penge og behov.men jeg mener at have læst at en har fundet TX SR 605 til Ca. kr. 3000,- i Tyskland men følg i div. forum emner der er masser ang. ONKYO. PS. Jeg går selv og venter på de nye Pioneer VSX-LX, men det er fordi jeg skal haver det nye 508XD TV og vil gerne køre ren pioneer. |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Køb en Onkyo 605 og en PS3 så har du blu-ray, spillemaskine, superaudio cd, og lyd i DTSHD og Dolby True. Men glem ikke at købe nogle ordentlige kabler at forbinde det med.
|
|
![]() |
|
RMB4Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Ja! jeg har for en god ordens skyld valgt at trække 4-mm2. til alle mine højtaler, købt hos AV-Connection til 13,50 pr.meter, mindre kunne nok gøre det, men så sjovt er det jo heller ikke og ligge at trække kabler oppe på loftet og inde i vægge, så kan man ligeså godt gøre det ordenligt første gang, og så stor prisforskel er der jo heller ikke
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |