|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
runo18 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() Sendt: 29-Marts-2005 kl. 19:27 |
Hej Hvad skal jeg invisterer i når jeg gerne vil have en god lyd når jeg ser dvd film, jeg har i forvejen 1 dvd afspiller og en dvd optager, så det jeg søger er nok ikke et samlet sæt, med dvd afspiller og højtalere og forstærker. Noget der kan sammenkobles med mine eksisterende dvd afspiller og optager. Priseleje max 6000 kr eller derunder. |
|
![]() |
|
Flyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Tja, der er jo mange muligheder. Jeg kører selv med en forholdsvis billig Sony surround receiver til godt 2.000 kr, + et sæt JBL Northridge surround højttalere til 2.700 kr. + JBL sub til 2.000. Det giver rigtig god lyd for pengene! Du kan købe en billigere sub, f.eks. en Eltax eller lign. til ca. 1.000 kr. Det er ikke optimalt, men hvis du ikke er "feinschmecker" er det ligegyldigt. Mvh. Flyer Redigeret af Flyer |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Hej Runo Hvis du er fra Kbh så prøv evt at overvej et system hos digital4u.dk
|
|
![]() |
|
Scherer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Hej Runo, |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |