recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal jeg købe i USA?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad skal jeg købe i USA?!

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr. Anderson Mr. Anderson skrev:

Century 21 kan jeg anbefale, det er der alle mærkevare butikkerne sælger rest lager og "outdated" sortiment med gode rabatter. Købte mit Kelvin Klein jakkesæt der til under halv pris.

<span style="line-height: 1.4;">Jeg mener jeg gav 8 % i skat da jeg var der ovre for 1½ år siden.</span>

Hvis det er Kelvin Klein og ikke Calvin Klein er du nok blevet snydt

Haha ja rigtig nok LOL men var skam original, bare mig der ikke kan huske hvordan det staves Wink 
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Point: 655
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B-CLG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 21:40
Ofte vil man opleve, at globale brands holder priserne meget ens i forskellige lande. Dette er for at forhindre parallelimport og for at please forhandlerne.
Canon er et eksempel.
Ses på mindre kendte brands, eksempelvis tilbehør, kan der til gengæld være penge at spare. Kunne være et filter til kameraet.
Det samme gælder lokale brands som ikke er så globalt etableret, eller som er mere niche uden for hjemlandet.
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 00:26
Grado

Redigeret af Henrik_s - 14-Oktober-2014 kl. 00:27
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 10:55
Hvis du er til den slags, så er Abercrombie & Fitch også temmelig meget billigere end herhjemme. Du skal dog ikke nappe butikken på 5th, men i stedet tage end af de to andre, hvor du kan få clearance sale varer (det har de ikke i flagship store).

Sonos er også noget billigere derovre. Jeg har en kammerat, der lige har haft en Playbar med hjem, hvor han sparede noget ala 1700 kr.

Du skal huske, at du kan få refunderet skatten når du rejser ud af landet, så de 9% får du igen i lufthavnen, hvis du altså husker at beholde kvitteringen og så opsøge kontoret hvor du får skatten retur.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spunk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 12:34
Jeg vil klart anbefale dig at købe en salted caramel frappuccino fra starbucks... Det er the shizzle...

Generelt synes jeg, efter min new york tur i sidste måned, at besparelsen på varerne i USA er lidt lille efterhånden. Jeg  var i USA i 2006 (L.A. & S.F.) og der var væsentligt større besparelser på tingene, men nu er new york nok heller ikke det billigste sted i USA. Noget tøj er billigere, jeans, og man sparer da også lidt på sko, uden at det er helt vildt.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu