|
Hvad skal jeg købe i USA?! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Haha ja rigtig nok
![]() ![]() |
||
![]() |
||
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
|
Ofte vil man opleve, at globale brands holder priserne meget ens i forskellige lande. Dette er for at forhindre parallelimport og for at please forhandlerne.
Canon er et eksempel. Ses på mindre kendte brands, eksempelvis tilbehør, kan der til gengæld være penge at spare. Kunne være et filter til kameraet. Det samme gælder lokale brands som ikke er så globalt etableret, eller som er mere niche uden for hjemlandet. |
||
![]() |
||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
|
Grado
![]() Redigeret af Henrik_s - 14-Oktober-2014 kl. 00:27 |
||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Hvis du er til den slags, så er Abercrombie & Fitch også temmelig meget billigere end herhjemme. Du skal dog ikke nappe butikken på 5th, men i stedet tage end af de to andre, hvor du kan få clearance sale varer (det har de ikke i flagship store).
Sonos er også noget billigere derovre. Jeg har en kammerat, der lige har haft en Playbar med hjem, hvor han sparede noget ala 1700 kr. Du skal huske, at du kan få refunderet skatten når du rejser ud af landet, så de 9% får du igen i lufthavnen, hvis du altså husker at beholde kvitteringen og så opsøge kontoret hvor du får skatten retur. |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
|
Jeg vil klart anbefale dig at købe en salted caramel frappuccino fra starbucks... Det er the shizzle...
Generelt synes jeg, efter min new york tur i sidste måned, at besparelsen på varerne i USA er lidt lille efterhånden. Jeg var i USA i 2006 (L.A. & S.F.) og der var væsentligt større besparelser på tingene, men nu er new york nok heller ikke det billigste sted i USA. Noget tøj er billigere, jeans, og man sparer da også lidt på sko, uden at det er helt vildt. Den med at få tax tilbage tvivler jeg på. https://help.cbp.gov/app/answers/detail/a_id/373/~/how-to-obtain-a-refund-of-sales-tax-paid-while-visiting-the-united-states.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |