|
Hvad skal jeg købe til mine B&W CM1 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Makex ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2013 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2013 kl. 12:10 |
Nu er det ved at være jul og jeg tænkte på at tilføje noget til mine B&W CM1, jeg har tænkt lidt på en subwoofer, hvad vil i anbefale?
Jeg ved ikke rigtigt hvor mange penge jeg vil bruge, det kommer an på hvad der er bedst til pengene, så vil være rart at høre jeres forslag til om jeg skal købe en Subwoofer, Center eller hvad i vil anbefale.
Har smidt links til min Receiver + Højttaler Redigeret af Makex - 11-December-2013 kl. 12:14 |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sub, surrounds og center - i nævnte rækkefølge..
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Makex ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2013 Status: Offline Point: 9 |
Okay, så jeg skal altså have fat i en subwoofer?
Hvad vil i anbefale? jeg går ud fra at jeg skal holde mig til B&W, hvad er bedst til pengene?
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Nyt eller brugt? Jeg har selv en B&W ASW610 + en ASW2500.
Begge super subs. :) De kan af og til fås til omkring 2500 brugt. Mener der er en 2500 til den pris på dba.dk for tiden. Men søg lidt på begge modeller for reviews. Mvh. Rasmus
|
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
Jeg har købt min receiver og højttaler nye fra hifi klubben, men hvis der er noget godt til pengene er jeg åben for at købe brugt
Redigeret af Makex - 11-December-2013 kl. 16:06 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Kig under Køb/Salg Forum, der er en billig god ASW650 B&W sub til salg
Redigeret af Kampus - 11-December-2013 kl. 16:19 |
|
![]() |
|
Den er billig, men desværre vil den ikke passe med de højttalere jeg har nu, da de er i sort højglans
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det klares med folie eller en spraydåse.
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
En brugt asw 10cm er vel oplagt?
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Therien minder mig om, at der er en B&W ASW 10CM til salg i dette forum. Den er i sort højglans som ønsket.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127897&title=s-bw-10cm-sub Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Lyder også som et super bud, men der er godt et stykke vej for mig, kommer selv fra Sønderjylland
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19664 |
Hvad med et sæt CM8 og så efterfølgende bruge dine CM1 som baghøjttalere?
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |