recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal jeg købe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad skal jeg købe

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 13:51
Hvis Panasonic bare tager sig sammen og laver paneler som understøtter 1080P/24Hz, så tror jeg de kommer til at levere bomben ved deres næste tv 

Til top
jakobevers Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 13:57
Hvis man alligevel skal kigge omkring 35k, hvorfor skal jeg så ikke kigge på Sony X-serie i 50"? Som er i Full HD 1080i og det hele?

Redigeret af jakobevers - 16-August-2007 kl. 14:01
Mvh

Jakob Evers
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 14:00

Panasonic laver det første holografiske TV til næste år

Men hvordan ville farverne egentligt være på sådan et, når det lige bliver udviklet??

Jeg ved ikke - plasma er vel ikke ret langt fra at være så udviklede som de kan være (eller er der meget at tage fat på endnu Otto??). Derfor er det vel nærmere på LCD fronten vi kan vente revolutionerne. På plasma fronten kan vi vel nærmere forvente evolution.

Men hvis Panasonic kommer med skærme som har et nogenlunde lige så godt billede som Pioneers, og får implementeret 1080p24 ordentligt og beholder deres prissætning, vil Pioneer være i vanskeligheder med deres nuvlærende prisstruktur, hvis de ikke kan markedsføre deres produkter som de bedste mere.

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 14:03
Hvis du ville ligge de penge, så skal i nok ikke snyde jer selv for det nye Pioneer tv. Uden at kende Sony tv'et, tror jeg ikke at det når Pioneer tv'et til sokkeholderne
Til top
jakobevers Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 14:05
Hvem laver panelerne til Pioneer og Panasonic? For samsung og sony bliver lavet det sammen sted . iflg. sony center i lyngby

link til Sony

Redigeret af jakobevers - 16-August-2007 kl. 14:08
Mvh

Jakob Evers
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 14:14

Oprindeligt skrevet af jakobevers jakobevers skrev:

Hvem laver panelerne til Pioneer og Panasonic? For samsung og sony bliver lavet det sammen sted . iflg. sony center i lyngby

link til Sony

Jamen både Pioneer og Panasonic laver deres egne paneler, se iøvrigt her hvem der laver sine egne paneler

Og jeg vil stadig fastholde til omkring 35k er Pioneer klart det bedste bud med deres nye G8 skærme, husk dog at sæt penge af til en ISF kalibrering så får du mest ud af skærmen.

Redigeret af rhsin - 16-August-2007 kl. 14:16
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu