|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Hvis Panasonic bare tager sig sammen og laver paneler som understøtter 1080P/24Hz, så tror jeg de kommer til at levere bomben ved deres næste tv
![]() |
|
![]() |
|
jakobevers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Hvis man alligevel skal kigge omkring 35k, hvorfor skal jeg så ikke kigge på Sony X-serie i 50"? Som er i Full HD 1080i og det hele?
Redigeret af jakobevers - 16-August-2007 kl. 14:01 |
|
Mvh
Jakob Evers |
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
Panasonic laver det første holografiske TV til næste år
Men hvordan ville farverne egentligt være på sådan et, når det lige bliver udviklet??
Jeg ved ikke - plasma er vel ikke ret langt fra at være så udviklede som de kan være (eller er der meget at tage fat på endnu Otto??). Derfor er det vel nærmere på LCD fronten vi kan vente revolutionerne. På plasma fronten kan vi vel nærmere forvente evolution. Men hvis Panasonic kommer med skærme som har et nogenlunde lige så godt billede som Pioneers, og får implementeret 1080p24 ordentligt og beholder deres prissætning, vil Pioneer være i vanskeligheder med deres nuvlærende prisstruktur, hvis de ikke kan markedsføre deres produkter som de bedste mere. |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Hvis du ville ligge de penge, så skal i nok ikke snyde jer selv for det nye Pioneer tv. Uden at kende Sony tv'et, tror jeg ikke at det når Pioneer tv'et til sokkeholderne
|
|
![]() |
|
jakobevers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Hvem laver panelerne til Pioneer og Panasonic? For samsung og sony bliver lavet det sammen sted . iflg. sony center i lyngby
link til Sony Redigeret af jakobevers - 16-August-2007 kl. 14:08 |
|
Mvh
Jakob Evers |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jamen både Pioneer og Panasonic laver deres egne paneler, se iøvrigt her hvem der laver sine egne paneler Og jeg vil stadig fastholde til omkring 35k er Pioneer klart det bedste bud med deres nye G8 skærme, husk dog at sæt penge af til en ISF kalibrering så får du mest ud af skærmen. Redigeret af rhsin - 16-August-2007 kl. 14:16 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |