|
Hvad skal jeg vælge..?? |
Besvar |
Forfatter | |
SirTofting
Bruger Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Emne: Hvad skal jeg vælge..?? Sendt: 09-Juni-2007 kl. 15:21 |
Jeg står og skal købe et navigationssystem for første gang. Det er egentlig til min far, så det er MEGET vigtigt at det er meget brugervenlig. Derudover skal det indeholde kort til hele Europa (Her menes alt vest for ungarn og lignende..). Prisen jeg har at gøre med er mellem 3 og 4 k. Nogen der har nogle forslag?? Jeg har hørt meget godt om Navigon, men er det brugervenligt?? |
|
superkdx
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
Sendt: 09-Juni-2007 kl. 15:57 |
Se på evt Garwin eller tomtom.
|
|
Pokerface
Guld medlem Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
Sendt: 09-Juni-2007 kl. 19:37 |
Hejsa. Altså en god Navigator, kunne jo f.eks. være den JVC navigator der er på "Fælleskøb" her på Recordere.dk lige nu. Men Navigon er bestemt også et rigtigt godt, og jeg synes det er meget nemt at bruge. Du kan se mere om "Samkøbet" allerede ude på Forsiden, og du behøver altså ikke at oprette en "bruger" i første omgang, hvis du ikke er int... Men de endelige detaljer, dem er nødt til ind på "sitet" for at få adgang til. http://www.navigon-user.com/portal.php Og så lige til sidst... Mange tror stadig at "Navigation" skal staves sådan her: "TomTom"... Meeeen, de ska' blive klogere ska' de. Redigeret af Pokerface - 09-Juni-2007 kl. 19:49 |
|
Mvh. Frede.
[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |