|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 20-Marts-2008 kl. 16:37 |
Hej Alle, Jeg er netop begyndt at samle på blu-ray efter jeg fik min PS3'er, og samtidig fik mine gamle dvd'er et løft da de nu blev vist på skærmen via HDMI...jøsses en forskel!! Mit problem er nu at jeg godt kunne tænke mig både at kunne se reg. 1 og 2 (SD-dvd) og reg. A og B. (blu-ray) via HDMI men min PS3'er er jo ikke regionsfri så jeg er nødt til at købe en multiregions blu-ray afspiller men tror I man kan stole på dem fra dvdirect.net om at de er regionsfri, eller skal jeg bare vælge en ny dvd-afspiller med HDMI udgang så jeg kan se mine gamle dvd'er med nyt og bedre billede og så bare vente til de kommer på blu-ray i reg. B? Hvad ville I gøre? PÅ forhånd tak for nogle gode svar. Redigeret af panafreak - 20-Marts-2008 kl. 16:37 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
For det første, så er der jo mange Blu-ray film der er regionsfri. Se her for en liste over hvilke der kan køre på din PS3. Samtidig kan du så også spare en del.
Jeg ville personligt ikke stole på DVDirect.net. Jeg har endnu ikke hørt om nogen der har fået noget derfra; deres 'kundeservice' virker også ikke-eksisterende. Til dvd'erne kunne du jo købe en Denon 1940 eller en Panasonic S99. Førstnævnte gør HiFi Klubben regionsfri for dig, hvis du vil have det. Det er gode dvd-afspillere, der kan det de skal. Det er selvfølgelig muligt at brænde endnu flere penge af på sådan en afspiller, men jeg gætter mig til, at du ikke vil smide 7k efter en dvd-afspiller ![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
der er en her som har fået, en sony blu-ray regionsfri fra dvdirect.net. han lyder da tilfreds. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=33737& KW=dvdirect |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Netop Panasonic's S99 havde jeg haft kig på men ved du om den gør det lige så godt med hensyn til SD dvd'erne som PS3'eren gør det, for den gør det yderst tilfredsstillende syns jeg. Og ja, jeg ved godt der findes en del film som er regionsfri syns nu bare det var smart at have én afspiller til det hele. Og nej du har ganske ret i at jeg ikke vil smide 7000 til en alm. dvd afspiller...
|
|
![]() |
|
![]() |
Rigtigt men han er bare aldrig rigtigt vendt tilbage med mere respons om den stadig virker... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |