|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() Sendt: 09-Juli-2008 kl. 16:27 |
Hvad er det bedste program til at beskytte sin comp. firewall der er i windows er den god nok eller skal man have et program ved siden af?
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Firewallen i Windows er såmen god nok, specielt hvis du sidder bag en router. En router tager det værste. m.v.h. |
|
![]() |
|
MCE Freak ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Jeg vil også mene at XP's firewall er god nok til hjemmebrug. Du skal derudover blot sikre at dit antivirus program dagligt opdatere og at du har et godt antispywareprogram/scanner installeret, som du bør scanne med en gang om ugen. Det skal naturligvis også opdateres ofte.
|
|
Panasonic TH42PX800E
Hjemmebygget Media Center Sony Surround anlæg |
|
![]() |
|
SkinnyPete ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
sommelle & MCE Freak har ret i at Windows firewall er
god nok til at beskytte dig, men der findes andre alternativer bla. Comodo Fiewall. Jeg bruger selv Windows Firewall og Avast Antivirus på mine computere. og har aldrig været ramt af noget slemt, lidt adware og spyware er det eneste jeg har haft. Jeg vil også anbefale dig at opdatere dit windows til sidste service Pack. |
|
I just want to know about something
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |