|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Jeg har ihvertfald ingen kvaler med hverken MKV eller Blu-ray rips. Dog skal det lige nævnes at Boxee Box ikke understøtter menuer i Blu-ray rips. Det er der vist en af Popcorn Hour maskinerne der gør.
|
||
![]() |
||
Berg136 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Hej.
Er det mig, der er helt noob her, men hvorfor bliver WD TV LIVE ikke nævnt her?
![]() Har selv en som jeg er rigtig glad for og den afspiller det hele.
Men jeg kender heller ikke til dine behov og krav.
|
||
Mvh Berg
|
||
![]() |
||
Xpo_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Den har jeg faktisk også tænkt på - men tror jeg ender med en popcorn da jeg kan montere en disk i den... Så er spørgsmålet bare hvilken af modellerne det skal være. Er der iøvrigt nogle der har erfaring med Xtremer Pro?
|
||
![]() |
||
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
![]() |
|
Har mig en tvix M6600N, og er over lykkelig for den, den æder alt, og de sidste par dage har jeg leget med cover programmet tvixie, som får dine film til at se super fede ud på skærmen.
TVIX HD SLIM S1 - Lille men stærk! - Specifikationer (afløseren for M6600N,, den samme, bare lidt mindre, og med flere udgange ) Redigeret af moose74 - 29-Januar-2011 kl. 08:09 |
||
tvix rocks !
|
||
![]() |
||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
|
Er det ikke kun C200 du kan installerede drev i?
|
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
|
Hvorfor nøjes med en PH når du kan få en DUNE HD Base 3.0 til 1.800,- ? :)
|
||
![]() |
||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
|
Hvad manfler du ved MacMini-løsningen?
Jeg er selv gået igang med HTPC. Jeg arbejder på en løsning med MacMini+EyeTV+Plex+Harmony One. Jeg har installeret Plex og er nu ved at rippe mine DVD'er (serier og film) til MKV med MakeMKV. MacMini er flot, stille og kraftig nok. Plex virker lækkert... næste fase bliver EyeTV som bliver bestilt på mandag. Eneste "mangel" er Blu-Ray drev, men overvejer en billig PC til at rippe Blu-Ray fra
Redigeret af Henrik K Kristensen - 29-Januar-2011 kl. 10:09 |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
|
Ikke fordi jeg er pch fan eller noget, men vil gerne vide hvad du mener med "nøjes" |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Årsagen til at jeg selv fravalgte TViX er fordi deres firmware udvikling kan være pænt sløv. Ca. 1 år efter jeg købte en 6500A døde deres udvikling nærmest. Det samme skete med deres 5X00 serien. Dertil er det gammeldags at rode med cover programmer. Det skal boksen selv kunne nu. Liver er for kort til at bøvle og bruge en masse tid på det.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der ikke noget med at den ikke kan klare 1080p, HD lyd og Blu-ray ISO filer? |
||
![]() |
||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
|
Mener du at processoren ikke kan klare det? Jeg har ellers læst en del indlæg hvor folk godt kan køre 1080 blu-ray rips (i MKV uden komprimering), men jeg har ikke selv haft mulighed for at afprøve det endnu. Min MacMini er den seneste inden den flade model, så rimelig ny. Jeg har bl.a. læst disse: http://www.mrobsession.com/1080p-mkv-mac-mini/ http://blog.adamnash.com/2008/01/24/yes-you-can-get-1080p-out-of-a-mac-mini/ De fleste steder jeg har læst anbefales det at have minimum 2.0 Ghz Core2Duo til 1080p. Jeg har en MacMini 2.53 Ghz Core2Duo m/4gb RAM. Nå, før jeg evt. kan optage HD gennem EyeTV eller rippe en Blu-Ray bliver det ikke aktuelt, men hvis det overhovedet ikke lykkedes kan det være jeg bliver tvunget til at opgradere til den nyeste MacMini eller prøve MythBuntu |
||
![]() |
||
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
|
Nej også i A200/210.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |