recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal man kigge efter?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad skal man kigge efter?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Andy_Moller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2005 kl. 00:42

jeg er helt i vildrede om hvad jeg skal gøre... men fik ikke købt det i Bilka, var ellers lækkert...

men hvis jeg kan finde det phocus 30" billigt, køber jeg nok det, har fundet det til ca. 6000, som jo også er billigt ;)

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2005 kl. 01:00

Jamen nemt er det da heller ikke.

Nu er emnet jo "Hvad skal jeg kigge efter". Jeg siger: Kig ikke kun på prisen. Hvad anbefaler andre? Både sælgere i "rigtige" forretninger (der nok skal få at vide, hvis folk ikke er tilfredse) og brugere som her.

Jeg fravalgte en Sony-projector, jeg var lidt lun på og som var sat 10.000 kr. ned. Hvorfor? Jeg spurgte om pixel-garanti, pris for en ny pære og levetid for samme og regnede også lidt på strømforbrug og udgift til lærred og mørklægning. Det blev alt i alt ret dyrt.

Nå - jeg håber, du finder ud af, hvad du vil have.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu