recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal man satse på?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad skal man satse på?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Micras Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad skal man satse på?
    Sendt: 28-Januar-2008 kl. 22:32

Hejsa Alle

Jeg har etspørsgmål omkring PS3 med BD & en alm. Sony S300 BD afspiller?

Hvilken af disse 2 skal jeg satse på hvis jeg skal invistere i en BD afspiller kun til film spiller ikke?

Med Venlig Hilsen

Micras

DET ER ALTID SUNDT AT VÆRE POSITIV & SMIL TIL VERDEN OG VERDEN SMILER TIL DIG
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 22:37

Du svare jo ligesom selv på spørgsmålet. Hvis du ikke har i sinde at bruge det som en PS3 tilbuder udover BD afspilning, ja så er der som sådan ingen grund til at investere i en PS3. Så kan en stationær afspiller gøre det.

Jeg ville lade prisen og kvaliteten afgøre det.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 23:08
PS3'en er en bedre afspiller, på mange måder, end S300'eren. Selv hvis den kun skal bruges som afspiller, så er det stadig det bedste køb. Især den nye 40GB model, der er temmelig lydløs.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2008 kl. 08:33

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

PS3'en er en bedre afspiller, på mange måder, end S300'eren. Selv hvis den kun skal bruges som afspiller, så er det stadig det bedste køb. Især den nye 40GB model, der er temmelig lydløs.

hvis man skal tro div amerikanske forum ,så er lyslederudgangen på ps 3 dårligere end coax på s 300.Men hvis dette ikke har betydning,og du er ligeglad med design+vil ha... stand alone afspiller.Ja så er valget åbenlyst .da load tiden på ps 3 er hurtigere end alt andet

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2008 kl. 15:05
Nu skal du jo helst ikke bruge lyslederudgangen, hvis du ellers har tænkt dig at bruge de nye lydformater. Men det der derimod skal tænkes en bitte smule på, er at PS3'en bruger 3-5 gange så meget strøm, end en stand-alone afspiller. (alt efter om man bruger 60 eller 40GB versionen)
Synes dog ikke personlig at det afgør noget for mig, da det ikke er en døgndrifts maskine.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu