|
Hvad skal man vælge ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2014 kl. 14:51 |
Jeg har lige fået penge tilbage fra skatte far, står nu med 10000 og ved ikke om jeg skal købe 1 ny sub, eller investere i en buttkicker? Kunne godt tænke mig en buttkicker, men samtidig vil jeg gerne have en sub mere til bion, men ved ikke hvad jeg ville få mest ud af. Hvad siger i herinde? Forresten subben jeg vil have skal matche min nuværende sub, ( Dali concept sub) og spørgsmålet er derfor om jeg ikke ville få mest ud af det med en buttkicker i stedet:)??
|
|
DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |