|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henning-E ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 13-April-2007 kl. 14:48 |
Hej forum. Er ny i forum'et og har lige brugt et par timer på at læse nogle tråde (mange). Der tales godt om mange skærme, men hvad skal man vælge? Jeg jagter en flimmer i enten 40" eller 46" med høj opløsning og inden for en prisramme på maks 25.000,-. Skal det være plasma eller LCD? Går man ud for at "ose" får man den ene modstridende forklaring efter den anden, og fjernsyn som står kanon flot det ene sted, bliver rakket ned det andet. Møj forvirrende! Har læst godt om Samsung, Sony, Sharp m.fl. her i forum'et. Er der nogen som har et bud på en god skærm, som er opdateret hurtigt nok?
Takker, Henning |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9445 |
![]() |
Hvad skal du bruge skærmen til ? Med din prisramme kan du jo få det bedste dvs: Plasma: LCD: |
|
![]() |
|
Henning-E ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hold k... hvor hurtigt. Okay, jeg skulle nok have givet lidt mere info: DVD & HD-DVD film. TV (TDC kabel - evt. digital selector). For at være ærlig, så nok primært nyhederne og en bunke film! Vil gerne kunne køre full HD fra HD-DVD hvis muligt, men så er man vel "begrænset" til LCD? Henning |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Ikke hvis du venter lidt Panasonic kommer omkring maj/juni med deres Full HD plasma |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Pssssssstt... Især hvis du "kun" har et "gammeldags" analog't signal... Til at behandle et sådant signal og så få max billede på skærmen, er JVC's skærme rigtig gode. Det JVC jeg vil foreslå er dette. http://www.godpris.dk/shop/productinfo.asp?id=LT46Z70BU Også forhandleren kan anbefales. Redigeret af Pokerface - 13-April-2007 kl. 18:20 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for info - det ser ud til, at jeg må ud og støve nogle lidt mere seriøse forhandlere op. Så i en anden tråd, at Sommer på Roskildevej kunne være et godt sted at se nogle store flimmer-fætre. Tror jeg vil køre derhen en af de nærmeste dage. Er stadig i tvivl mht. LCS vs. Plasma. Der er vist meget delte meninger i dette forum (som alle andre steder), så det må vel være op til øjet der ser (og pengepungen i sidste instans. Tak for hjælpen so far! |
|
![]() |
|
NinjaZee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
De delte meninger er jo også fordi det er afhængigt af hvad TV´et skal bruges. Hvis du skal bruge dit TV som en ekstra stor skærm til computeren tror jeg ikke at nogle herinde vil anbefale dig et plasma TV. Men hvis du er ude efter et billigt 50" TV der ikke skal bruges til PC er jeg ret sikker på at de fleste vil anbefale dig plasma. Med dit budget kunne Sony KDL 46W2000 måske være et interessant bud, hvis du vil have 1080p (nu). |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Du bør nok læse lidt om Full-HD (1080p) før du beslutter dig for, om det er noget du vil have på nuværende tidspunkt: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1153&zoneid=24 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Noget tyder på, at man må lidt i tænkeboks igen mht. HD/opløsning. Samtidig kan der jo spares en del - eller et federe TV kan fås. Har været lidt rundt og kigge i de sidste dage, og jeg var ikke specielt begejstret for Pana-Plasma (42") - virkede utroligt uskarpt ved visning af alm. kabelTV - er det standarden der kan forventes?? Så til gengæld nogle LCD'ere (Sony & Samsung), som stod gevaldigt bedre med alm. TV. Troede faktisk det var omvendt. Okay.... Tror jeg har besluttet mig for en LCD og alt tyder jo på, at 1080P er at skyde gråspurve med kanoner. Så hvis det er en 40/46/50" flimmer, hvordan ser hitlisten så ud, hvis vi sænker købsprisen til 15-18.000? Takker, Henning |
|
![]() |
|
Sméagol ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej Henning jeg kan også varmt anbefale godpris.dk og vil da foreslå dig at tage kontakt til dem. De giver en god vejledning, undersøger gerne tingene for dig og så kan du jo vælge udfra dine kriterier. Mvh Henrik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |