recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvad skal vi med DVB-T
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvad skal vi med DVB-T

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2007 kl. 21:59

JimmyS - Tråden hedder, hvad skal vi med DVB-T. Allerede der ligger der i spørgsmålet, at det er rimeligt inde for emnet at debattere alternativer. Ellers var spørgsmålet nok ligegyldigt.

Lahan - Jeg tror ikke priserne på fiberforbindelser stiger. Tedensen siger, at priserne generelt for internet er dalende. Så ville det være mystisk at lade fiber forbindelse stige.
Men der vil uden tvivl komme en hulens masse service til det, bla. i form af tv kanaler, som så måske betyder, at det bliver dyrere. Altså en mer-service.

Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 15:50

DVB-T udsendelser vil få sin berettigelse i forhold til udlandet, jeg mener det positivt. Og endvidere i de områder hvor vi danskere ligesom er immuniserede overfor paraboler hhv. kabel-net.

Så jeg bøjer mig, nødtvunget, overfor en DVB-T Gatekeeper herhjemme. Dog håber jeg Jyllands Øst kyst nord for Århus kan modtage så meget svensk DVB-T som muligt. Norsk Tv ligger længere væk fra både København, Sjællands Nordkyst  og Århus.

Medmindre danske sendere lægges således samme "forstyrrer disse distancemuligheder". 

Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu