|
Hvad skal vi vælge til at afspille vores musik? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
EDIT: Jeg skal på læsekursus, du har naturligvis ret.
Redigeret af Otto J - 10-November-2012 kl. 15:49 |
||
Slabb
Bruger Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med et Spotifyabonnement? Så kommer man hurtig uden om NAS og Sonos/Squeezebox.
Jeg har lige købt et par B&O C100 til min vaskekælder, som jeg supplerer med en sub. Det fungerer rigtig godt. Man kan også få dem mindre. Så hedder de C50. |
||
Denon avr 2310, Front: Dali 400, center og surround: Dali 104, PS3 fat 40gb, Toshiba HD-DVD, WDTV Live, Sanyo z5
|
||
act_dk
Bruger Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lyder mest af alt som om du har brug for et sæt billige PC-højttalere - i den størrelse får du ikke bedre lyd end de kan levere? Og så evt. en brugt Airport Express (jaja du kan ikke lide Apple, men det er nu den billigste måde at sende trådløs musik uden NAS mv.)
Ville ikke spilde 8000kr, hvis det var for at få et par mikrosatelitter uden subwoofer til at spille! Du ville være bedre tjent med en ghettoblaster der kan pakkes væk i så fald. |
||
andtoxnie
Junior bruger Oprettet: 18-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det ved jeg, men kan den ikke stå å¨gulvet under et tv-møbel eller en sofa? Mvh Anders
|
||
andtoxnie
Junior bruger Oprettet: 18-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men med et Spotifyabonnement så skal man vel have en computer eller sin tablet connected til sin forstærker hele tiden? Kan ikke finde hverken C100 eller C50 ved en søgning. Hedder de mere end det? MVh Anders
|
||
andtoxnie
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har hele tiden regnet med at det vil kræve en subwoofer hvis jeg skulle have små sattelithøjtalere. Kan godt være det ser ud til at jeg må få anskaffet mig et par almindelige højtalere (og så bare sætte noget gul tape på kanten så ikke jeg rammer hovedet ind i dem hele tiden;) ) Mvh Anders
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, hvis du er ligeglad med lyden. Klaus |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Beovox. Klaus |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er du over 2 meter høj og går rundt inde langs væggen hele tiden? Klaus |
||
andtoxnie
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Jeg blev en del klogere af jeres hjælp, men også en del mere forvirret. Jeg tror jeg må indse at jeg ikke får de der små højtalere som jeg gerne ville have. Men at jeg må gå efter nogle som der først blev linket til. og med hensyn til hvor min musik skal ligge. Efter jeg har kigget lidt på jeres forslag og selv ledt lidt videre, er jeg nu begyndt at overveje en HTPC. Jeg har nemlig fundet ud af at jeg også gerne vil have en pc tilsluttet mit tv så jeg kan se f.eks. DR og Viaplay via fjernsynet. Og det kan man vist ikke via en NAS? MANGE tak for jeres hjælp:)
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |