|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
Hvis det er analog signal som skal modtages - så virker begge uden boks.
|
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Super også efter 2012 såfremt der ikke lukkes for det analoge signal - også selvom begge TV kun har Mpeg2? (Det er desuden kun den ene der står der har Mpeg2, ved den anden står der ikke noget?)
Redigeret af Strange - 19-Januar-2010 kl. 14:44 |
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
Som sagt så omhandler 2012 kun dvb-t og har ikke noget med kabel-tv at gøre. Mpec2 tuneren skal du ikke bruge til kabel-TV.
Så ja begge tv virker på analoge signaler også efter 2012.
|
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Verdensklasse - så tror jeg jeg (foreløbigt :-) har fået svar på det.. Tak for din hjælp!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, undskyld, men forstår ikke hvordan det kan virke efter 2012 når der alle steder står at der fra år 2012 kun sendes i Mpeg4... Det har disse TV jo ikke, men er det kun hvis man vil have kanalerne digitalt at dette er et problem?
Og dette ville også virke efter 2012 ikke? http://dk.secondmedia.eu/product/details/231/hannspree_lcd_tv_9_6_apple_gron Hmm, og på deres svenske side står der at dette TV har Mpeg4, men på den danske står der Mpeg2... ![]() http://se.secondmedia.eu/product/details/214/quigg_15_lcd_tv_dvd_boxer_testet Redigeret af Strange - 19-Januar-2010 kl. 15:57 |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
2012 handler om DVB-T altså tv du modtager via en stueantenne eller en go' gammeldags en på taget. Der sker intet på kabel tv eller sattelit, medmindre din udbyder bestemmer sig for ikke at ville sende analogt mere, men det har intet med 2012 og gøre, og ingen udbyder har så vidt jeg ved talt om at lukke analogt. |
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
|
YouSee har sagt - i januar 2008 - at de vil fortsætte med det analoge signal i mindst 10 år, dvs mindst til januar 2018.
Jeg ville nu IKKE vælge noget nyt tv til brug med analoge signaler, fordi:
Efter at youSee og Stofa har valgt at udsende deres normale analoge pakker også digitalt - så er det analoge signal - efter min mening - kun til gamle fjernsyn. Lars
![]() Men:
|
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
|
Jeg kender en med et 32" TV af mærket Hannspree, det er muligvis det ringeste TV jeg har set til dato. Der er nu - efter et års tid - en bred rød lodret streg gennem billedet, og den bliver større og større... Jeg ville holde mig LANGT væk fra det mærke..
|
||
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
|
De tv du linker til, er højst sandsynlig ikke være at se noget på, drop nu alt det billig pis, og køb noget der er nogenlunde ordentlig.
Og læs nu det folk skriver i stedet for at spørge om det samme 4 gange, så svært er det heller ikke
![]() |
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
||
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|
Her har du et TV, der i det mindste kan bruges til de forskellige signaler, de andre er hade gaver.
|
||
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
||
![]() |
||
![]() |
|
@Emilios
Hvis jeg havde forstået det havde jeg ikke spurgt igen - så med mindre du er blevet udnævnt til netbetjent synes jeg ærlig talt du skal blande dig laaaangt udenom!!! Til jer andre, tak for input.
|
||
![]() |
||
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
|
Men han har jo alligevel lidt ret. Det er billigt fordi det sådan cirka er de ringest producerede mærker du kan købe, og samtidig er de ret ukendte. Derudover er de ikke fremtidssikrede på nogen måde overhovedet. Men kort sagt, så kommer det jo an på hvad det skal bruges til, og ens krav til billedkvalitet og funktionalitet osv., og ikke så forfærdelig meget andet. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |