|
Hvad sker der hvis man ikke aktiverer Windows? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-April-2019 kl. 19:42 |
||
En af mine mange computere har jeg ingen Windows 10 licens til. På den popper der jævnligt en besked op om at min Windows licens snart udløber og jeg derfor skal aktivere den. Da det er en computer jeg ikke bruger ret meget, kan jeg sagtens leve med det, hvis der ikke sker andet, men gør der det? Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Køb en licens på Ebay. Koster næsten ikke noget < 50 kr
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak, men det giver jo ikke svar på mit spørgsmål. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du vil ikke kunne personiliserer Windows
Og du vil ikke få opdateret Windows efter 1 års tid, så Windows vil være sårbar Du kan ikke bruge Micrsoft produkter på pc (f.eks Office).
Så køb en billig licens for 30-50 kr. |
|||
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der findes masser af værktøjer derude til at aktivere Windows - som hverken er mere elle rmindre lovlig end at købe en "licens" på eBay. Det emne har været oppe mange gange før. Spar de 50 kr. eller køb en rigtig licens ;-)
|
|||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har jo været oppe at licenserne ikke er ulovlige.
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, den bliver ikke sårbar, for sikkerhedsopdateringer vil den stadig få. |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vil den genstarte hver hele, eller halvanden time? Vil den få opgraderinger, når der er nye Builds tilgængelige? Altså IKKE Previews, men stabile Builds...
|
|||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, et år frem. Derefter stopper opdateringer, fordi den bliver ikke pådateret til næste Build. |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det mente jeg nok, var et mere korrekt svar...
Redigeret af mnielsen - 05-April-2019 kl. 17:36 |
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej sgu. Den bliver ved med at få sikkerhedsopdateringer. Den får ikke opdateringer af Windows (nye builds og lignende, men den FÅR altså sikkerhedsopdateringer. Sådan har de altid gjort med ældre versioner af Windows også, selvom de vidste det var en piratkopi. For hvis ikke de gjorde det, så ville det gøre deres økosystem sårbar. Det siger lidt sig selv. Det er kun i deres egen interesse, at de laver sikkerhedsopdateringer til piratudgaver af Windows.
|
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og hvad så med genstart hver hele, eller halvanden time?
|
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |