|
Hvad sker der lige for Disney |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2018 kl. 21:38 |
Er Disney gået fuldstændigt vacko, ikke nok med de ikke udgiver Marvel eller Star Wars i DK på UHD med DK tekst, har lige checket min Solo 3D disk, til min store overraskelse er den kun med DTS 5.1 lyd og ikke DTS-HD MA 7.1 som coveret ellers beskriver
Redigeret af Hackerjac - 24-September-2018 kl. 21:51 |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har den 7.1 DTS-HD Master på 2D?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Det lyder meget mærkeligt at den ikke skulle have DTS-HD MA på både 3D og 2D?
Er der også kun DTS 5.1 når du afspiller den? Måske din medieinfo laver en fejl? At der ikke er dansk tekst på UHD, står jo korrekt på coveret (selvom det er grotesk).
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Yep, der er 7.1 DTS-HD Master på 2D udgaven. Og 99kr i Bilka og Føtex, hvis der er nogen som vil have den.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |