|
Hvad sker der lige med Google |
Besvar | Side 123 11> |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Maj-2016 kl. 19:22 |
|
Jeg har Google som startside på mit internet. Pludselig kan jeg ikke komme ind på siden. Microsoft Edge siger: "Det er ikke muligt at oprette forbindelse til proxyserveren" Internet explorer siger: "Denne side kan ikke vises" Jeg kan komme ind på alle andre sider uden problemer. Hvad sker der lige?? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du en proxy server kørende?
Er din browser sat op til at køre med proxy? Klaus |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg aner ikke hvad en proxy server er, men kan se at proxy er slået fra. Det har det også altid været, da jeg ikke har stillet noget som helst om. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det bliver mere og mere mystisk. Jeg var ellers sikker på, at problemet var Windows 10 relateret, da det opstod kort efter en opdatering. Nu har jeg så lavet en clean install af Windows 7 på samme PC, og utroligt nok er problemet der stadig. Her er svaret "proxyserveren svarer ikke". Hvis jeg klikker på fejlsøgning kommer svaret "Fjernenheden eller -ressourcen tillader ikke forbindelsen". Det er stadig kun Google der er problemer med. Alle andre sider virker fejlfrit.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
prøv google.dk, google.com, google.se
det lyder da sært
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
trupfg
Bruger Oprettet: 30-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 54 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sker det i andre end Microsoft-browsere - Har du eks. Prøvet Chrome eller Firefox?
Ved ikke om følgende kunne være en løsning: http://www.tomsguide.com/answers/id-2357018/fix-unable-connect-proxy-server.html |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er prøvet uden succes. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
[QUOTE=trupfg]Sker det i andre end Microsoft-browsere - Har du eks. Prøvet Chrome eller Firefox?
Ved ikke om følgende kunne være en løsning: http://www.tomsguide.com/answers/id-2357018/fix-unable-connect-proxy-server.html[/QUOTE] Er ikke prøvet endnu, men det vil jeg selvfølgelig gøre. Internettet er jo ikke meget bevendt uden en søgemaskine. Edit: Ovenstående link fører til page not found. Flemming Redigeret af fltk - 19-Maj-2016 kl. 19:41 |
||
Samsung UE55F7005
||
larsvj
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 428 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af larsvj - 19-Maj-2016 kl. 20:17 |
||
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har prøvet at følge tippet fra hk5630 i ovenstående link, men jeg kører fast efter jeg har genstartet i fejlsikret tilstand og skal klikke på indstillinger. Hvor finder jeg "indstillinger " henne? Jeg kan se at en bruger inde i linket har spurgt om det samme.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der en venlig sjæl der kan poste et link til en anden søgemaskine - jeg kan jo ikke selv Google mig frem
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
bing.com
Sker det med andre browsere end MS's? Hvem er din intenetudbyder? Har du brugt "alternative" DNS servere? Har du andre computere i huset - og har de samme problem? Klaus |
||
Besvar | Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |