|
Hvad sker der lige med Google |
Besvar | Side <1 91011 |
Forfatter | ||||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Jeg forventer bestemt ikke, at nogen som helst holder mig i hånden. Det var ingen der tvang dig til at svare, men da du gjorde det, valgte du at bruge et undvigende svar. Så kunne du lige så godt have undladt at svare. Flemming |
||||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Det hjalp ikke meget på forståelsen. Mener det må være afsenders ansvar at modtager forstår budskabet. |
||||||
The Dude
Bruger Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Et undvigende svar? Så det, du i virkeligheden skriver, er, at du skulle holdes i hånden? Godt så!
Ovenpå hans arrogante tone, efter jeg spildte tid på at hjælpe ham, kaldte jeg ham for idiot. Dét var budskabet med den del. Så kan du jo så overveje, hvor meget det budskab kan projiceres over på dig selv og din egen manglende forståelse.
|
||||||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Så er problemet løst. Efter at have installeret programmet Adfender, som jo egentlig er et program til blokering af reklamer m.v., kan jeg komme på Googles søgemaskine i både Internet Explorer, Edge og Firefox. Ganske godt klaret af en idiot som mig, ik' Dude?
Flemming
|
||||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Jeg kan slet ikke få næsen så højt op i skyen Redigeret af Kampus - 04-August-2016 kl. 10:00 |
||||||
-Henrik-
Super bruger Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Jeg frygter, at tonen i debatten herinde i sidste instans kan medføre terror i Danmark!
|
||||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Spørgsmålet er så om du har løst problemet, eller om du har fundet en måde at omgå problemet på? At Adfender blokerer for den trafik, som der forsøger at komme i gang. Med at det der skaber trafikken ikke er fjernet. Forsøger den stadig at finde en proxyserver på IP x.x.x.103: Klaus |
||||||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Du har sikkert helt ret. Ondet er ikke fjernet, men resultatet er indtil videre fint nok for mig. Efter at have prøvet alle de forslag jeg kunnet finde på nettet med at køre diverse antispy- og -malware programmer m.v. begyndte jeg at undre mig over, at én af mine Windows 10 computere, som jeg i anden anledning havde installeret Adfender på, godt kunne få adgang til Google. Hvis jeg disabler Adfender forsøger computeren stadig at finde en proxyserver, om det er nr. 103 ved jeg ikke. Flemming |
||||||
Samsung UE55F7005
||||||
Besvar | Side <1 91011 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |