|
Hvad sker der lige på rec.dk |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Bibihest, det er jeg ikke helt enig med dig i. Tidligere var fokusområder nok mere recordere (deraf navnet), TV, stereo systemer, højtalere og surround.
Som jeg ser siden i dag, er der et væsentligt fokus på mobil telefoner og spil. Jeg ved ikke om det kan spille ind. Men du har ret i, at man skal undlade at lade sig provokere af "Knaldperler", og dem ved man ofte på forhånd hvem er
Redigeret af Hother - 15-Februar-2016 kl. 18:56 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ud over at man ofte finder en dårlig stil med dårlig tone, synes jeg også, at jeg af og til oplever flueknepperi i trådene, hvor man ikke må lufte en subjektiv holdning uden at have hårde facts at støtte op omkring med. Det kan godt blive lidt trægt at læse, når tråden går offtopic. Lad os tale pænt til hinanden - det koster ikke noget.
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er der, for mig, enorm forskel på såkaldt flueknepperi, og så det at ikke snakke ordentligt til hinanden.
Flueknepperi kan opfattes forskelligt, men decideret upæn, personlig nedladende og respektløs opførsel, det er en langt mere konkret. Sidstnævnt synes jeg man bør undgå, specielt på skrevne medier. Oftest fører flueknepperi til, at nogle mister grebet, og går efter manden i stedet for bolden. Men i bund og grund skyldes det, at man ganske enkelt blot ikke er enige, hverken i det man nu engang debattere, eller hvor vigtigt det er. Og der hører respekten så op, for nogle, desværre.
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
På trods af at jeg tit er ude i nogle heftige debatter med andre. Så må jeg erkende, jeg tager ikke notise af de såkaldte "knaldperler". For mig er det bare folk med en mening, (oftest anden end mig, pudsigt nok). |
|
Bruger udmeldt 28
-- Oprettet: 08-Januar-2016 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ufred i verden kan nemt starte med et indlæg som dit ! Fred i verden kommer af at være positiv, hvor er det positive i dit indlæg ?
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |