|
Hvad sker der med Apple Carplay? Løst |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2025 kl. 22:47 |
|
Jeg har en 5 år gammel Skoda Octavia med Apple Carplay som jeg benytter til navigation med min iPhone. Det har virket upåklageligt indtil for ca. 3 uger siden. Her skete dette: Så snart jeg starter bilen søger denne efter min telefon, også selvom jeg hverken har koblet kabel til eller aktiveret bluetooth. Og den bliver ved at søge indtil jeg gør en af delene. Når telefonen så er forbundet står der i det lille display mellem speedometer og omdrejningstæller ”Telmore Apple Carplay”. I displayet har jeg tidligere kunnet aflæse oplysninger om bl.a. kørt distance og tid, brændstofforbrug etc., men disse oplysninger er ikke længere tilgængelige fordi ”Telmore Apple Carplay” står der fast og der kan ikke skiftes om til andet. Flemming Redigeret af fltk - 05-August-2025 kl. 20:10 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hvilken iOS benytter du ?
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
|
iOS 18.5, men det kan vel ikke have nogen betydning, da bilen allerede kokser i det inden telefonen er forbundet. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
|
prøv at slette Telmore app på telefonen
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Fordi dine knapper på rattet til at skifte mellem oplysningerne i midten af display ikke længere virker?
Klaus
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
|
Den blokerer vel næppe bilens mulighed for at vise km-tal m.m. |
||
![]() |
||
|
Ikke særlig sandsynligt, og det forklarer jo heller ikke hvorfor bilen pludselig er begyndt at søge efter min telefon selvom der ikke er tilsluttet kabel og bluetooth er deaktiveret. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5218 |
|
Opdatér bilens media!
Min eGolf opførte sig også mystisk ind til værkstedet lagde en ny opdatering på media.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
|
Det koster vel en halv bondegård? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5218 |
|
Det ved jeg ikke. Min brugte eGolf var på værksted inden for garantien og fik repareret klimaanlægget. Og samtidigt var de så flinke at lægge ny FW på, så det var som at få en ny bil. Du kan jo ringe til værkstedet og høre hvad det koster.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
|
Har du prøvet at trykke på bladreknappen på højre side på rattet? Den bladrer mellem alle hovedemner i computeren. Du skal ha den til at stå på “bildata” i midterdisplay.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Det var selvfølgelig det allerførste jeg prøvede, men efter problemerne startede, har det slet ingen effekt at dreje på denne knap. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |