|
Hvad sker der med Apple Carplay? Løst |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Så du kan slet ikke bevæge dig rundt i menuerne? Det håber jeg en opdatering kan ændre på. Jeg mener den regning som bilforhandleren skulle betale til det Folkevogns værksted der ordnede min Golf, lød på 1600kr for opdatering og fejlsøgning af klimaanlæg. Så man kan vel formode at det koster ca 800 for en opdatering.
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
![]() |
||||
HessiDude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 526 |
|||
Hvis du kan/vil/tør, så skru en af terminalerne af batteriet og lad den stå uden strøm i 10-20 min. Det burde nulstille alle "computerne" i bilen (ikke nulstille til fabriks-/default indstillinger). Vær dog opmærksom på at de fleste af dine indstillinger også vil blive nulstillet, så dem skal du indstille igen, f.eks. parring af bluetooth enheder, og måske også gemte radiostationer.
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|||
Inden at man går så drastisk til værks, kan man også spørge sit værksted..... Jeg ville nok (hvis ellers radioen er nogenlunde som i en VW) holde begge drejeknapper inde i et halvt minut, indtil radioen genstarter. Klaus
|
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
|||
|
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
|||
Problemet er løst og skyldes formentlig en fejl 40. Ved siden af rulle/bladreknappen på rattet er der to trykknapper, en med teksten "view" og en anden med et symbol der ligner en bil. Jeg prøvede at trykke på dem begge flere gange, og pludselig viste displayet de oplysninger jeg manglede. Tusind tak for alle input. Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |