|
Hvad sker der med EPG |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
flemsehj
Bruger Oprettet: 29-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skrev til Stofa på Facebook, og de svarede faktisk med det samme.
Vi har en dialog kører netop nu. |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes næsten der er problemer hele tiden. Også den fejl med dobbelt tekst i program omtaler, hvor TV2 siger det er hos Stofa problemet ligger.
|
||
flemsehj
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo jo. Den er jeg med på Men på et tidspunkt begyndte det at virke rigtig godt (i hvert fald hos mig), men det gik så over igen. /Flemming |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også AN-TV, lille pakke. Jeg kan kun bekræfte, at Stofas EPG igennem den seneste måneds tid har været helt i skoven på adskillige kanaler. Det er desværre ikke nogen nyhed med Stofa. Der findes en efterhånden flere år gammel tråd her på forummet. Den hedder noget i retning af "Stofa få nu fixet den EPG". Jeg venter stadig. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke noget nyt, det har været galt i årevis.
|
||
flemsehj
Funktioner
Tak(0)
|
|
Aalborg, AN-TV, stor pakke Kanaler som Xee og TV2 Zulu lader til at være helt i skoven, med programtitler og tidspunkter, som ikke passer med noget som helst, eller blot "ingen programinformation". Andre kanaler har problemet en gang imellem. Kan nogen forklare mig hvordan dette virker? Hvordan oplysningerne kommer ind i systemet? Er det Stofas problem, eller er det tv-stationernes? Venligst Flemming, Aalborg
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |