|
Hvad sker der med EPG |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
flemsehj
Bruger Oprettet: 29-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Marts-2021 kl. 10:03 |
||
Aalborg, AN-TV, stor pakke Kanaler som Xee og TV2 Zulu lader til at være helt i skoven, med programtitler og tidspunkter, som ikke passer med noget som helst, eller blot "ingen programinformation". Andre kanaler har problemet en gang imellem. Kan nogen forklare mig hvordan dette virker? Hvordan oplysningerne kommer ind i systemet? Er det Stofas problem, eller er det tv-stationernes? Venligst Flemming, Aalborg
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ikke noget nyt, det har været galt i årevis.
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har også AN-TV, lille pakke. Jeg kan kun bekræfte, at Stofas EPG igennem den seneste måneds tid har været helt i skoven på adskillige kanaler. Det er desværre ikke nogen nyhed med Stofa. Der findes en efterhånden flere år gammel tråd her på forummet. Den hedder noget i retning af "Stofa få nu fixet den EPG". Jeg venter stadig. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
flemsehj
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo jo. Den er jeg med på Men på et tidspunkt begyndte det at virke rigtig godt (i hvert fald hos mig), men det gik så over igen. /Flemming |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg synes næsten der er problemer hele tiden. Også den fejl med dobbelt tekst i program omtaler, hvor TV2 siger det er hos Stofa problemet ligger.
|
|||
flemsehj
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg skrev til Stofa på Facebook, og de svarede faktisk med det samme.
Vi har en dialog kører netop nu. |
|||
flemsehj
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ved ikke om det skyldes, at jeg skrev til dem på Facebook, men lige nu passer EPG 100% hos mig
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er da muligt, men irriteres stadigvæk af at teksten i omtaler skrives to gange. Se TV2 programmet “på tværs af danmark” omtale.
|
|||
javilha
Super bruger Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er en del kanaler, som fx VIAsat og C+ kanalerne med flere, der skriver omtalerne 2 gange efter hinanden. Det kan muligvis skyldes auto oversættelse fra både tysk og engelsk, at dette sker, ellers er det bare en sjov fejl. Jeg oplever kun dette på min Samsung boks fra YOUSEE, men ikke på tv alene og dettes EPG. Det sker også ind i mellem som du nævner, at der ikke er nogen pgrm info.
|
|||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan du modtage Stofa med den boks? Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
javilha
Super bruger Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Når det er en fejl der findes på både Stofa og Yousee EPG, så er det vel mest sandsynligt at fejlen skal rettes hos de berørte TV stationer, fordi det er dem der leverer tekst omtaler.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |