|
Hvad sker der med Nescafé? Med løsning. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du må til at prøve noget nyt.
Jeg kan godt lide Merrild. Den er også blandet af arrabica og robusta. Der er mange gode alternativer til nescafé.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
Mange tak for svaret. Rart at finde en, der har været igennem de samme overvejelser som mig.
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
Alternativt Nescafé Gold Origins Colombia, der også er 100% Arabica.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
Ellers kan du prøve en instant kaffe fra Peter Larsen. Jeg mindes ikke hvad den hedder, men den har en grøn label. Er lidt dyrere, men til gengæld brugte jeg den halve mængde kaffe pr. kop.
|
|
![]() |
|
Ja, det kunne man også prøve. Det er nok den her Peter Larsen "Classic" du tænker på?
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
Ja, det er den.
|
|
![]() |
|
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
Er mere til rigtig kaffe, end instant, men dengang jeg primært drak instant, så var Irmas klart den bedste. Dyr, men god.
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1056 |
Det der må du altså ikke kalde god kaffe ;-)
|
|
![]() |
|
denmike ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2011 Status: Offline Point: 74 |
Ha, fedt, tak for tippene. Jeg synes også Nescafe er blevet noget skrammel. Jeg kunne ellers godt lide før. Nu ved jeg hvorfor!
|
|
![]() |
|
Hej igen.
Vi prøvede at købe en 100 grams Nescafé Gold Organic. Vi er begge enige om at den er væsentligt bedre end "Rich & Smooth" - og at den er som den Nescafé Gold vi plejede at bruge.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Og så er den god for miljøet.
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Tak for tilbagemeldingen Thorvald. Jeg undgår selv blandinger med Robusta bønner.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |