recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad sker der med Nescafé? Med løsning.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad sker der med Nescafé? Med løsning.

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2019 kl. 06:35
Du må til at prøve noget nyt.

Jeg kan godt lide Merrild. Den er også blandet af arrabica og robusta.

Der er mange gode alternativer til nescafé.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2019 kl. 08:20
Oprindeligt skrevet af Skywalker Skywalker skrev:

@Thorvald

Den “gode gamle” Nescafé, udgik for et års tid siden, og den var 100% Arabica.
Der er som nævnt, nu blandet Robusta i, som er billigere og har en kedelig smag. Desuden er der malede bønner i, som giver et kedeligt bundfald.
Jeg skrev dengang til Nescafé og beklagede mig, og fik et pænt svar, hvori de påstod at alle de forsøgspersoner, som havde prøvet den, syntes at den var mægtig god Dead
Jeg var så så heldig, at købe nogle glas (20) i Lidl, de var med Tysk tekst, og der står “sanft” på, og de var rigtig gode.

Mvh. Troels


Mange tak for svaret. Rart at finde en, der har været igennem de samme overvejelser som mig. Wink  Ja, det med bundfaldet bemærkede vi også. Men så kan det godt være det er rigtigt hvad en anden skriver, at det er værd at prøve Nescafé Gold Organic, Og samtidigt kan det være fint nok at støtte Fairtrade.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2019 kl. 08:24
Alternativt Nescafé Gold Origins Colombia, der også er 100% Arabica.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2019 kl. 08:26
Ellers kan du prøve en instant kaffe fra Peter Larsen. Jeg mindes ikke hvad den hedder, men den har en grøn label. Er lidt dyrere, men til gengæld brugte jeg den halve mængde kaffe pr. kop.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2019 kl. 08:35
Ja, det kunne man også prøve. Det er nok den her Peter Larsen "Classic" du tænker på?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2019 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ja, det kunne man også prøve. Det er nok den her Peter Larsen "Classic" du tænker på?

Ja, det er den.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2019 kl. 15:08
Er mere til rigtig kaffe, end instant, men dengang jeg primært drak instant, så var Irmas klart den bedste. Dyr, men god. 
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2019 kl. 08:17
Det der må du altså ikke kalde god kaffe ;-)
Til top
denmike Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2011
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér denmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2019 kl. 11:05
Ha, fedt, tak for tippene. Jeg synes også Nescafe er blevet noget skrammel. Jeg kunne ellers godt lide før. Nu ved jeg hvorfor!
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2019 kl. 06:56
Hej igen.

Vi prøvede at købe en 100 grams Nescafé Gold Organic. Vi er begge enige om at den er væsentligt bedre end "Rich & Smooth" - og at den er som den Nescafé Gold vi plejede at bruge.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2019 kl. 07:58
Og så er den god for miljøet. Smile
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2019 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hej igen.

Vi prøvede at købe en 100 grams Nescafé Gold Organic. Vi er begge enige om at den er væsentligt bedre end "Rich & Smooth" - og at den er som den Nescafé Gold vi plejede at bruge.

Tak for tilbagemeldingen Thorvald. Jeg undgår selv blandinger med Robusta bønner.
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu