|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Thyboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() Sendt: 15-Juni-2008 kl. 16:50 |
Nu har jeg i flere dage ikke kunnet gå ind på ps3fan.dk. Nogen der ved, hvad der foregår? Når jeg prøver, får jeg bare en hvid skærm op. Plejer at tjekke nyheder om ps3'eren på siden hver dag. Kent. |
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Tjaa det nok mere hvad sker der for dit internet, din browser? Der er ingen problemer overhovedet med at loade siden :) |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Virker også fint her
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Thyboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Jamen hvad sker der så? Nu har jeg prøvet at loade siden med mode Firefox og explorer, og intet virker. Hvad kan der være galt? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Måske nogle sikkerhedsindstillinger som er sat for stramt i internetbrowseren. Eller noget phising filter. Eller noget antivirus. Et eller andet på din PC som blokerer den side. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Eller siden er blokeret i firmaets firewall fordi du har været der for meget
![]() |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg surfer fra min egen private pc. Jeg kan vist slå fast, at det ikke er nogle indstillinger i browseren, der er skyld i problemerne. Jeg kan jo ikke få adgang med hverken Firefox, Explorer OG (!!) heller ikke browseren i min PS3. Er konklusionen ikke at jeg må være blevet bannet på ps3??? Men forstår ikke hvorfor. Jeg er ikke medlem - men tjekker bare nyheder fra tid til anden. Der må være sket en fejl. Kan der være andet galt? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Prøv at åbne Cmd vinduet (Start -> Kør -> Cmd) og skriv kommandoerne: ipconfig /flushdns ipconfig /renew /Lars Redigeret af Lars - 15-Juni-2008 kl. 18:23 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Da jeg skrev ipconfig /flushdns fik jeg at vide, at man skulle have administratorrettigheder for at udføre kommandoen - og det HAR jeg - men alligevel kunne jeg altså ikke få lov til udføre den. Ipconfig /renew kunne jeg godt få lov til - og bagefter genstartede jeg computeren - men jeg kan altså stadig ikke få adgang til PS3fan.dk. Jeg surfer rigtigt meget og bruger i det hele taget computeren meget, men jeg har aldrig før været ude for noget lignende. Jeg ved ikke om det kunne være en løsning, hvis en af jer kunne finde en emailadresse til en admin hos PS3fan.dk, som jeg kunne skrive til. De må kunne tjekke om jeg af den ene eller anden grund er blevet banned. Lyder bare underligt da jeg ikke er medlem og aldrig har været det - og kun tjekker nyheder hver dag. Håber nogle kan hjælpe. Kent. |
|
![]() |
|
KOS. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Lige her. PS3Fan.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det, KOS ![]() Jeg prøver at skrive til dem. Kent. |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg adgang igen :-) . Jeg skrev til den adresse, som KOS gav mig, og en admin skrev tilbage. Min IP var faktisk blevet blokeret! Angiveligt fordi jeg bruger Firefox. "Firefox opfører jeg ikke altid særligt smart...", fik jeg at vide. Så må jeg jo bruge Explorer til den side. Tak for hjælpen her. Kent. Redigeret af Thyboen - 16-Juni-2008 kl. 16:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |