|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() Sendt: 17-Marts-2008 kl. 18:45 |
Jeg blev lidt inspireret af Lars' indlæg på forsiden om store biografsuccesser og jeg tænkte at det kunne være sjovt at se hvilke film der er vigtigst for dig at få foreviget på HD-Disc.
Hvis du har en HD-afspiller, hvad må så gerne udkomme idag for at skabe en ekstra glæde hos dig? Hvis du ikke har en HD-afspiller, hvad er så så vigtig for dig at det kunne få dig til at købe en HD-afspiller? Jeg har ikke HD endnu og for mig svinger vægten nok mest omkring Olsen Banden og Tilbage til fremtiden samt en række 80'er og tidlige 90'er ungdomsfilm af bl.a. John Hughes. Skal jeg have HD og det ligner så Blu-ray nu, så er det vigtigt at de film jegkan/ skal købe betyder noget specielt og film fra mine ungdomsår skaber en nostalgisk stemning og det er altid godt ![]() |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Olsen Banden i HD må blive kult -men jeg venter med spænding på LOTR! |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Jeg venter også med stor gejst og stor spænding på LOTR .... og region B udgave af Prison Break sæson 1-3 Og Love Actually... Redigeret af Krjstoff - 18-Marts-2008 kl. 12:59 |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
På stående fod, og der er mange flere: 1. Godfather- trio 2. Heat 3. Seven 4. Indiana Jones 5. LOTR 6. James Bond (samlede) 7. Fargo 8 Stalingrad osv osv osv.....! Eneste jeg nægter at bruge penge på igen, er Star Wars!! Lucas elsker vores penge, men det bliver uden mine denne gang!!! Ikke nævnt i "ønske" rækkefølge, men helt tilfældigt... |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Pede8000! Ud over den seneste skulle Starwars heller ikke være noget særligt i HD. Men kan ellers tilslutte mig de nævnte titler
![]() |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Savner nok mest Indiana Jones og LOTR.. Men når man kigger på top 250 listen på IMDB er der så mange man gerne ville se i HD.
Redigeret af hedberg - 18-Marts-2008 kl. 10:25 |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Min Top 7:
Redigeret af McNiklas - 21-Marts-2008 kl. 07:55 |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Jeg har THE MUMMY HD-dvd på vej fra Australien, den glæder jeg mig meget til at se igen igen igen
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
De er også flotte I HD-DVD ![]() |
|
![]() |
|
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
James Bond og Indiana Jones ville heller ikke gøre ondt på mig
![]() Med hensyn til Indianer Jonas, så tror jeg i det hele taget eventyr af den art vil give en ekstra oplevelse i HD, som fx. National treasure 1 + 2 og Mummien 1 + 2. |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Av ..... min liste er lang.
LOTR Alien (hele serien) Sin City Kill Bill Jaws Da Vinci Code Love Actually Green Mile Shawshank Redemption Nightmare Before Christmas Planet Of The Apes (den originale) Back To The Future X Men I + II Apocalypse Now Forest Gump og mange flere. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Jeg køber nok først en Fætter BR-afspiller, når HBO får nosset sig sammen til at smide Band of Brothers på markedet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |