Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 9
--
Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
|
Sendt: 16-September-2007 kl. 09:33 |
Så skal den da vist også handles i Tyskland, for den eneste danske pris jeg har set er 16.295 kr. Og til den pris er en Pioneer 428XD ved at være inden for rækkevidde.
|
 |
wanting
Guld medlem
Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Point: 721
|
Sendt: 16-September-2007 kl. 15:30 |
forstår jeg jer rigtigt at jeg skal holde mig fra toshiba og samsungen ?
Selvom samsungen er FULL HD ? Er den så meget dårligere eller hva ? ( ved
godt det er en lcd og de andre en plasma )
|
 |
Asklepios
Guld medlem
Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Point: 4342
|
Sendt: 16-September-2007 kl. 16:59 |
Hej Wanting, Jeg ved ikke hvad der, men jeg kan ikke lide Samsung. Designet er pænt. Men jeg bryder mig simpelhen ikke om billedet... Dog syntes jeg at de er ved at få rettet op på det, på de seneste modeller. Den model du lige nævner kan jeg ikke huske... Men jeg ville personligt vælge Panasonic, eller Pio. FULL HD tjoeh... Altså, der er jo ingen der sender i FULL HD endnu. Så de er jo "kun" til HD medier du vil få noget ud af det. Men de andre kører jo i 720p, og jeg kan altså ikke se forskel på 1080p og 720p. Jeg har selv et Pana PX700 og er MEGET tilfreds med det. Men skulle jheg vælge i dag, blev det et nyt plasma fra Pio, hvis man havde ubegrænset midler... Ellers tror jeg at jeg ville vælge et Pio fra den gamle serie, eller et nyt Pana. Men vær lige opmærksom på de skygger som de andre også nævner, der er på de ældre pio!! 
Med venlig hilsen
Simon
|
De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
 |
Asklepios
Guld medlem
Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
|
Sendt: 16-September-2007 kl. 17:04 |
Hov, glemte lige noget...  Så vidt jeg kan læse mig frem til, og så vidt jeg husker, så er Pana´en da også FULL HD, eller tager jeg helt fejl??  /Simon
|
De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12512
|
Sendt: 16-September-2007 kl. 18:22 |
Trepel-L skrev:
Du ska passe på med plasma skærme vis du spiller meget ps3.! Der kan nemt komme burn-in på skærmen vis du spiller for meget playstation eller Xbox360. Det gør ikke så meget vis du kun spiller et par timer om dagen og ikke lader den stå på menu billedet i spilet mens du laver noget andet, men vis du kan finde på at spille i længer tid ska du passe på.! Jeg er selv på udkig efter en god fladskærm og ville have valgt Pioneer PDP-508XD vis jeg ikke sku bruge mit tv til at spille ps3, men på grud af muligheden for burn-in vælger jeg et godt lcd tv istedent for. |
Der er ikke nogen MULIGHED for burn-in; der er måske en RISIKO, men vi snakker DAGEVIS konstant spil, før det overhovedet kan komme på tale at noget kan sætte sig permanent fast. Så man kan roligt købe plasma, også selvom man spiller meget.
|
 |
NIKKO
Bruger
Oprettet: 24-Oktober-2004
Point: 172
|
Sendt: 16-September-2007 kl. 22:02 |
blackknightdk skrev:
sjovt hvordan folk stadig snakker om burn in..
Du behøver ikke være bange for det de nye generationer er meget meget bedre end tidligere du kan sagtens spille ps3 bruge den til meduia pc i flere timer uden der sker noget. Har selv pz70 kan varmt anbefale den virkeligt et kanon tv. har spillet over 6 tiner i træk uden nogen problemer. såååå Treppel-L du er som det fremgår ny bruger
|
Hvorfor f..... kan man så læse stolpe op og ned med beskrivelser af problemets håndtering ?
Redigeret af NIKKO - 16-September-2007 kl. 22:03
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12512
|
Sendt: 16-September-2007 kl. 23:04 |
Fordi folk som dig skræmmer nye plasma ejere til at være bange og gøre en masse ting for at forhindre et problem der er så godt som ikke-eksisterende.
|
 |
Benitez
Bruger
Oprettet: 16-April-2007
Point: 123
|
Sendt: 16-September-2007 kl. 23:39 |
Jeg har selv Samsung M86 40" og er meget tilfreds. Hvis jeg var dig vil jeg vælge Samsung LCD eller Panasonic Plasma. Da den også skal bruges meget til konsol spil vil jeg mene du får glæde af Full HD som de begge har. Skal du også tilslutte PC vil jeg vælge LCD fremfor Plasma...
Til allround brug er det min erfaring, at LCD er bedst..
|
Benitez
|
 |
Benitez
Bruger
Oprettet: 16-April-2007
Point: 123
|
Sendt: 16-September-2007 kl. 23:46 |
Naiera skrev:
Fordi folk som dig skræmmer nye plasma ejere til at være bange og gøre en masse ting for at forhindre et problem der er så godt som ikke-eksisterende. |
Underligt der er så mange tråde her på sitet fra Plasmaejere der er frustreret over "burn in" og leder efter programer m.m. der kan fjerne det? er det fordi vi er nogen der nævner det, at de så ser syner? eller prøv at forklare dem, at problemet ikke er eksisterende.
En anden ting er Pio's problemer med skygger. Prøv du at forklare disse mange plasmaejere, at der stort set ikke er problemer med teknologien.
Der er også problemer omkring farverne på LCD (især sort, som er grålig) også noget der er forbedret væsentligt på de bedre modeller, men ikke det samme som det stort set ikke er eksisterende. Så heller ikke denne teknologi er perfekt, desværre..
|
Benitez
|
 |
NIKKO
Bruger
Oprettet: 24-Oktober-2004
Point: 172
|
Sendt: 17-September-2007 kl. 00:12 |
Naiera skrev:
Fordi folk som dig skræmmer nye plasma ejere til at være bange og gøre en masse ting for at forhindre et problem der er så godt som ikke-eksisterende. |
Hvorfor mig - jeg stiller bare et undrende spørgsmå`? 
|
 |
johnny57
Guld medlem
Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
|
Sendt: 17-September-2007 kl. 01:25 |
Jeg har selv en M87 så den kan jeg klart anbefale.
|
Med venlig Hilsen
Johnny
|
 |
Ullum
Guld medlem
Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
|
Sendt: 17-September-2007 kl. 08:30 |
NIKKO skrev:
Naiera skrev:
Hvorfor mig - jeg stiller bare et undrende spørgsmå`? 
|
Hvis du søger på dette forum efter burn-in vil du opdage at der er meget få indlæg hvor ejeren har fået permanent burn-in og de tråde hvor det har været tilfældet er mere end et 1/2 år gamle. Jeg kan ikke mindes hvornår der sidst har være en tråd hvor en ejer af et plasma har fået burn-in. Hvis man køber de nye modeller fra de førende firmaer, så er burn-in ikke længere et issue.
|
 |