|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||||||||||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||||||||||||
Summasumarum , ville jeg selv vælge 500´n.Så kan det jo altid diskuteres om man får valuta for de sidste 10kilo. Men nu er vi også oppe i en helt anden liga!.(læs BeeVee´s glimrende brugeranmeldelse) JVC og andre af de store,kommer åbentbart med rigtigt spændende tiltag indenfor LCD.Men stadigvæk færre tommer til en højere pris?!.Spændende hvad de kan m analogt antennesignal - som vi jo trods alt har nogle år endnu. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Charmerdeluxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2005 Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|||||||||||||
Nu siger du 10k ekstra. Om jeg skal give ca 20k for en alfaview i DK eller 21K for TH 42PV500E i Tyskland, er for mig det samme. Jeg vil helst have 42" da jeg har 32" nu og det er meget for lille til en 30m2 stue. Men har i nogle ideér til forsikring, er det muligt? |
||||||||||||||
Best Regards
Frederik |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|||||||||||||
DEr sker meget for tiden med priserne, f.x. Bemærk at den til 43000 faktisk er den nye model som skulle være en del bedre end den gamle som stadig koster ca 50.000.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|||||||||||||
JVC LCD supermodeller LT-32S60 og LT-37S60 er på markedet nu. De skulle være suveræne og overlegne med hensyn til analogt antennesignal - måske de bedste LCD fjernsyn man kan købe idag. Jeg er selv syg efter at købe ét af dem, men pengepungen ser ret tom ud... Jeg har set LT-32S60 i Electronic World - nøj hvor er det et flot billede, jeg overvejer om jeg skal cykle en tur derud igen i morgen og spørge om det er muligt at få analogt antennesignal på. Fjensynets design er desuden også meget flot! |
||||||||||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Charmerdeluxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2005 Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|||||||||||||
Hmm, jeg er helt enig der sker meget med priserne. Men vi snakker over det dobbelte af hvad jeg startede med (Hvis det altså er foreslag kun til mig i giver) Nogle foreslag til den føromtalte forskring?
|
||||||||||||||
Best Regards
Frederik |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|||||||||||||
JVC's 37" LCD er da i samme prisleje, som dem du foreslår, og det er et meget bedre fjernsyn - og hvad skal du også med et kæmpe fjernsyn som 42"...
![]() |
||||||||||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Best Regards
Frederik |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
lars.andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|||||||||||||
Jeg har selv for kort tid siden købt LT-32S60 og jeg er meget tilfreds
med mit nye fjernsyn. TV-tuneren er rigtig god, så dette fjernsyn kan
kun anbefales. Desuden har jeg set LT-37S60 til 22.295 kr. hos
www.elcity.dk. Så hvis du kan leve med en 37" kan jeg klart anbefale
det.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Okay, jeg vil da helt klart overveje en 37" - nok smutte ned og se det live. Men hvis jeg skulle vælge 42" plasma er Panasonic TH 42PV500E, så et glimrende valg for pengene? Forresten har jeg klaret det med forsikringen (hvis der er andre, som står i samme situation: http://www.nbstv.dk/) |
||||||||||||||
Best Regards
Frederik |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||||||||||||
Kære venner ! Når signalkilderne ellers bliver gode nok,vil selv en 50" ikke virke for stor i en 25kvm stue !! |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|||||||||||||
ang Jvc lt-37s60 Så tjek lige www.godpris.dk der kører et tilbud pt. Er der nogen der har set det live, og i så fald hvor? |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
|||||||||||||
Hej Karlsen Jeg har set den i JVC´s showroom og kan uden for meget salgssnak love dig, at det nok er den LCD jeg har set med det bedste billlede. JVC var desuden ikke bange for at vise hverken DVD eller tuner signal på den, de stod bare FLOT. Det flotte billede gælder både LT-32S60 og LT-37S60 og som Brian fra JVC nævnte i en anden tråd I er altid velkomne til, at komme retur vi er prismæssigt altid til at snakke med. |
||||||||||||||
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |