|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Hej God Pris
Hvordan vil du vurdere billedet på LT-32S60 og LT-37S60 imod en pf9986 eller PF9830 ? Her er det mest billedet fra et TV signal jeg tænker på, for næste alle TV r jo gode til DVD.
mvh L
|
|
![]() |
|
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
Hej Lahan Desværre har jeg ikke set de omtalte modeller live, men udelukkende JVC´s og som skrevet så var de ikke bange for at sætte tuner signal på. Begge størrelser stod flot både på det traditionelle og via satellit receiver. Jeg kunne desuden ikke bemærke nogen form for efterslæb ved hurtige gengivelser, et problem som der jo kan være ved en del billigere skærme. |
|
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Ja jeg følger med interesse denne tråd, også jeg søger med lys og lygte efter det "rigtige" TV for mig Jeg kan bare ikke finde ud af hvad der er det bedste, Plasma eller LCD ? Men jeg vil gerne have en 37" og den JVC LT-37S60 som GodPris nævner var da betsemt en mulighed. Men hvad kan den så købes til ? Herhjemme og i Tyskland ? Nå men jeg følger med i tråden på bagsmækken |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Til godpris. Har set jeres reklamer for 37", men i opgiver 7 ms på forsidereklamen og 12 ms opdatering på info-siden? Derudover kunne det jo være sjov at høre om der er intropris og om det evt blev billigere hvis vi gik sammen om et "lille " fælleskøb Det kunne jo også være god reklame for JVC at give et godt intro-tilbud og derved skabe noget omtale om fjernsynet ( syntes generelt det er lidt svært at finde brugeranmeldelser af jvc´s produkter). PS: Hvordan vurdere du skærmen i forhold til panasonics 37 ph 50( da det er de to jeg pt. vakler imellem)
Redigeret af karlsen |
|
![]() |
|
eth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2005 Sted: Ecuador Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
|
eth
|
|
![]() |
|
eth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2005 Sted: Ecuador Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Nu fik jeg ikke lige skrevet hvad jeg ville men her kommer det. Jeg har set Alfaview med TV signal på og det ser udmærket ud (det er et Samsung panel). Det jeg vil se efter (ud over billede kvaliteten) er TV's TV funktioner, såsom Tekst TV og betjening af PIP mv. Det er der nemlig stor forskel på og så blandt de billige. Begge nævnte TV er dog HDTV forberedte, hvilket og så har betydning for den nære fremtid. mvh |
|
eth
|
|
![]() |
|
dfj2006 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Redigeret af dfj2006 - 11-August-2006 kl. 04:26 |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
> dfj2006> ØH?? Det er totalt forvirrende læsning det her indtil jeg opdagede, at du er 1 ÅR!! forsinket med din kommentar. Vi skriver 2006 nu. Ikke 2005. Helt ærlig. |
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Indlæg slettet af forfatteren
Redigeret af ZkiiFreak - 17-Juli-2006 kl. 20:38 |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
FAT DET NU! Den her tråd er 1 år gammel og har absolut ingen VÆRDI mere! 2005-2006 Det er helt forskellige årstal. Det er noget med kalenderen at gøre. Slå det op.
Redigeret af Langemor84 - 17-Juli-2006 kl. 20:33 |
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Ups, sorry, my bad, skal ikke ske igen, moar! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |