|
Hvem har en Denon AVR-X4300H? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Marts-2020 kl. 18:08 |
Nogen som har sådan en fætter og vil dele lidt ud af sine erfaringer, gode som dårlige?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har en og altid været glad for den. Jeg har bare sat den op og så bruger jeg den eller dagligt. jeg er ikke den store HIFI nørd, bare en almindelig bruger.
Martin
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og jeg kan tilslutte mig sl1000 med de samme betragtninger. Jeg synes, at den gør det godt.
Mvh. Jørgensen
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan nogen af jer svare på, om det er muligt at lave EQ-justeringer, mens må lytter på en kilde, f.eks. Blu-ray? Jeg spørger, fordi det IKKE er muligt på min nuværende receiver, der kan man kun EQ'e til en testtone, og det irriterer mig vanvittigt!
|
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
min x2600h kan du også kun EQ til testtone, da jeg havde en 3500 for nogle år tilbage, kunne man også kun EQ til testtone.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ved jeg ikke, om man kan. Det har jeg slet ikke sat mig ind i. :-)
På en gåtur kom jeg dog i tanke om noget. Jeg synes, at den bliver varm. Væsentligt varmere end min tidligere 7.2 surroundreceiver fra Yamaha, som jeg stadig har til sammenligning. Faktisk har jeg tidligere overvejet sådan en svend her, men har ikke fået gjort noget ved det. Mvh. Jørgensen
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved godt du spørger til Denon. Med Yamaha 3060/70/80 etc. Er det muligt på alle kanaler at justere manuelt på distance/delay, level, crossover, PEQ og phase i mens du lytter på dit lydspor De 2 sub kanaler kan du PEQ ned til 15.6Hz. Vil tro at deres 2060/70/80 kan det det samme, Redigeret af Potter - 02-Marts-2020 kl. 12:57 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, Potter, udmærket at have i baghovedet. Jeg har dog lige pt. fokus på lige netop denne Denon-model.
|
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener nu helt bestemt også jeg kan justere på min Marantz, når jeg lytter til andre kilder. Det er bare ikke indlysende at man kan det ved første øjekast i menuen. Så tænker det er det samme med Denon, da det jo er samme producent.
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Nagash, hvad er det så som er tricket? Hvordan "skifter man om" fra testtoner til lyskilde?
|
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde en SR 8012 hjemme på et tidspunkt og den havde noget 9 band manuel EQ for hver kanal, men jeg menes altså ikke den havde andet en test tone. På Yamaha kopier du f.eks.de udmålte settings fra YAPO og i et manuelt mode og kan herved justere på alle parameter også Q factor med den musik eller filmlyd som afspilles. Det menes jeg altså ikke man kunne på SR8012, men med audyssey editor app kunne jeg juster en 9 band EQ og noget rool-off etc. Ved godt det er en Marantz, men den er vel ikke så fjern fra Denon Redigeret af Potter - 02-Marts-2020 kl. 15:21 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du vælger Denonen, så stil den ikke inde i et møbel, da den bliver varm som en stegepande, hvis man får lidt til den.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |