|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() Sendt: 12-Februar-2010 kl. 07:30 |
Det kommer sikkert til at være den mest debaterede tråd i 2010 på recordere.dk's forum, so lets hear it. Er Apple iPad-tråden kun for 10-15 trolls eller har den noget på hjertet?
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
er pt på side 20. Jeg tager det i små bidder af gangen
![]() BS
Edit: så er der stemt "Jeg har kigget på den, men tabte tråden..." kunne måske bruge en "er igang" button Redigeret af Bschmidt - 12-Februar-2010 kl. 09:07 |
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Du glemte at sætte en stemme.
![]() |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Du må være syg..!
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
Nej
Den minder for meget om andre lange menings løse tråde
![]() |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Ingen grund til at bruge tid på apple fanboys!
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
Har læst det meste, men der var for mange indlæg fra folk der ikke anede hvad de snakkede om !!
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Hvad er ideen med denne tråd?
|
|
![]() |
|
![]() |
Tjaaa... jeg har forsøgt at følge med i tråden men måtte give fortabt i den. Den kommer jo vidt og bredt. Jeg undrede mig blot, om jeg var den eneste, der havde det sådan. Synes da det er interesant at der stadig bliver postet i en tråd, hvis ingen har styr på, hvad der rent faktisk står i den. Pointen er vel en eller anden form for nysgerrighed. Hvis man ikke har lyst til at deltage i den, så skal man da være velkommen til at lade være.
![]() |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Skal vi ikke også have en afstemning om for hver eneste tråd der går over 50 sider? det er squ da komplet irrelvant om andre følger tråden. Men for the record, så har jeg læst samtlige indlæg i tråden, også selvom mange indlæg udelukkende er lavet for at svine Apple til uden nogen som helst seriøs kritik (der er allerede et i denne her tråd).............og nå jo så er Startreks indlæg jo altid et godt smil værd ![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Hele tråden.
Den er et interessant indblik i nogle menneskers manglende evne til at forstå, at andre mennesker kan have andre behov, end de selv har. |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Er det ikke en smule paradoksalt at denne tråd først dukker op, efter at iPad-tråden er røget ud af "Forum Top 10". Og selvfølgeligt har jeg læst den hele. Nok ikke overraskende da jeg jo nok er en af de mere aktive personer i netop den tråd. Desuden synes jeg at Allans indlæg lige over mit er en fantastisk beskrivelse og faktisk også forklaring på hvorfor tråden nu fylder 56 sider uden at vi i grunden er kommet meget videre end man kunne have klaret på 10-15 sider.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |