Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Michael Somchai
Ny bruger
Oprettet: 18-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
|
Emne: HVEM KAN HJÆLPE MED KARAOKE Sendt: 19-Marts-2008 kl. 18:33 |
ER DER EN DER KAN FORTÆLLE MIG OM JEG PÅ NOGEN MÅDE KAN, AFSPILLLE/SYNGE KARAOKE PÅ MIN AFSPILLER, FOR JEG KAN IKKE SELV FINDE NOGET OM DETTE ? HVAD SKAL STIKKET EVT.HEDDE PÅ DVD AFSPILLEREN ? THOMSON DVD DTH 8654...
MED VENLIG HILSEN
MICHAEL ANDERSEN
Redigeret af Michael Somchai - 19-Marts-2008 kl. 18:34
|
Med venlig hilsen
Michael Somchai
|
 |
avh
Guld medlem
Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
|
Sendt: 19-Marts-2008 kl. 20:07 |
Karaoke kan løses ved at anvende en PC et særligt karaoke-program, som dels kan dekode de særlige CD+g typer CD-er og også kan mixe lyden med et mikronfon-input...
Hvis dette skal kunne løses af HDD-recorder, skal denne funktionalitet, findes som en funktion på recorderen, gør den det?
Hvis det er DVD-baseret karaoke, som i princippet er en almindelig DVD, kan enhver afspiller vel afspille det. Men der udoverover skal det være muligt af mixe et mikrofon input sammen sammen med musikken (lysporet) fra DVD-en.. (kan dit anlæg ikke det?)
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
 |
Michael Somchai
Ny bruger
Oprettet: 18-Februar-2008
Point: 13
|
Sendt: 20-Marts-2008 kl. 10:44 |
Først mange tak for dit svar....
Jeg kan ikke fortælle dig om min dvd afspiller ndet og det, for jeg har ikke min brugsanvisning lige ved hånden, men det er en Thomson DTH 8654 og jeg har ikke noget anlæg, så det er derfor at jeg spørger om, jeg kan spille/synge Karaoke i gennem min dvd afspiller ? jeg har ikke helt styr på hvad for et stik jeg skal bruge, for jeg skal vel bare have en microfon og et stik i Dvd afspilleren for at det kan virke eller hvad ???
VENTER SPÆNDT........
avh skrev:
Karaoke kan løses ved at anvende en PC et særligt karaoke-program, som dels kan dekode de særlige CD+g typer CD-er og også kan mixe lyden med et mikronfon-input...
Hvis dette skal kunne løses af HDD-recorder, skal denne funktionalitet, findes som en funktion på recorderen, gør den det?
Hvis det er DVD-baseret karaoke, som i princippet er en almindelig DVD, kan enhver afspiller vel afspille det. Men der udoverover skal det være muligt af mixe et mikrofon input sammen sammen med musikken (lysporet) fra DVD-en.. (kan dit anlæg ikke det?) |
|
Med venlig hilsen
Michael Somchai
|
 |
avh
Guld medlem
Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
|
Sendt: 20-Marts-2008 kl. 10:57 |
Hvis du ønsker mikron-lyden mixet med musikken, skal der laves en opsætning, der løser det....
Du bliver nød at finde brugsanvisningen frem og se efter om det kan lade sige gøre. (eller downloade den) Der skal være en funktion i dvd-afspilleren, måske et menu-punkt...
Hvis DVD-afspilleren skal anvendes, skal denne have et mikron-input og kunne mixe de to lyd-input sammen, inden lyden sendes til forstærker...
Den forstærker du har, hvilke input er muligt at tilslutte der? 1) mikron-input. 2) kan den mixe mikroninput med musikken?
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
 |
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 20-Marts-2008 kl. 10:58 |
Hvis ikke at afspilleren er lavet til det, så kan du ikke, da det kræver, at den har Mic In, og kan Mixe lyden fra Mic med det fra DVDen.
Alternativ en Extern mixer hvor afspiller og mic tilsluttes til et anlæg.
Det er de muligheder du har.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
 |