|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() Sendt: 16-December-2007 kl. 20:33 |
Jeg er blevet lidt utålmodig og skal have en ps3 meget snart, men mht. spil ville jeg høre om der er nogen der ved hvem der sender PS3 spil til Danmark?
Jeg har kigget lidt og er kommet frem til at: Best Buy Amazon Walmart EB games Circut City Newegg Sender IKKE til Danmark. Men hvem gør egentlig? Jeg er iøvrigt heller ikke fan af gamehubs.com da alle de fede spil er out of stock, hjemmesiden er heller ikke for god, jeg syntes det virker lidt uprofessionelt. Jeg kunne godt tænke mig at få sendt en odre afsted rimelig hurtigt? _________________________________________________ ***Update*** For lige at holde lidt styr på det, kan jeg skrive hvem der rent faktisk sender til Danmark og hvad det ca. koster: Forhandler Vejl. pris pr. (nyt) spil Fragt til Danmark CD Universe * ~ 59 US $ ~ 300 kr. 7 $ + 1,5 $ pr. spil (43 kr for et spil. yderligere 8 kr pr spil) games-asia** ~ 60 US $ ~ 300 kr. Free shipping Worldwide Gamehubs *** ~ 30 £ ~ 315 kr. Free shipping worldwide VG+ **** ~ 70 Cn $ ~ 350 kr. 7,5 Cn $ pr spil (~40 kr pr spil) Renchi ***** ~ 64 $ ~ 325 Kr. 6 $ ~ 30 kr. (afhænger af vægt) Game.co.uk ~ 40 £ ~ 420 kr. 3 £ pr. spil (~ 30 kr pr spil) Play ~ 40 £ ~ 420 Kr. ? * Leverings tid er 3-10 dage, ifølge erfaringer skulle det gå forholdsvis hurtigt, plus man får mulighed for at følge varen. ** Har mange US titler (NTSC) men også få EU titler (Pal) til samme pris. *** Mange af titlerne er Out of Stock. **** Mange af titlerne er dog på tilbud. ***** Kan tilbyde US, Asia, JPN og EU spil. Tak til Mo-Ve for info om CD Universe, flere alternativer modtages. Redigeret af micker - 10-Januar-2008 kl. 22:07 |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12338 |
![]() |
Ikke USA, men i Canada er der VG+, som jeg har meget gode erfaringer med. Det er de samme spil som de har i USA, bare oftest med en fransksproget manual ved siden af. Forsendelse er nærmest ustyrligt hurtig til tider; ofte tager det kun fire dage før jeg har spillene.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Igen vil jeg gerne have lov at smide et link til http://www.gamehubs.com Jeg er klar over at han ikke har verdens største udvalg, og han lige nu har ret meget out of stock, men hans priser fejler ikke noget - og han leverer gratis til Danmark (og resten af verden) eller for 5£ smider han det med UPS Express! Han sender fra Malaysia - men der er tale om originaler osv.. |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Naiera har du 'erfaringer' med at blive snuppet i tolden? det bekymre mig lidt.
Jeg kan se at spillene fra Canada er lidt dyre end i usa. Det ligger omkring 350 kr for et retail spil, imod 300 fra usa, det er dog stadig til at komme over (så længe der ikke kommer told oveni?) Zulfo, ja det er ganske gode priser. Men jeg syntes ikke det kan være rigtigt at så mange af spillene er out of stock, det er vel over halvdelen? Ihvert fald alle de populære spil er altid out of stock. |
|
Panasonic TH42PX70
|
![]() |
|
![]() |
Jeg retter lige mig selv, priserne fra VG+ var uden forsendelse, jeg kan se at man skal ligge 7,5 cnd oveni. Altså 77,5 cnd pr spil ~ 390 kr. Så syntes jeg pludselig ikke at det er så billigt igen. Det er faktisk samme pris som man kan få dem til i England.
Er der flere steder? Gerne fra USA |
|
Panasonic TH42PX70
|
![]() |
|
![]() |
Nu når jeg er gået lidt i selvsving vil jeg hører om der er nogen der har erfaringer med game-asia ? De skriver de har free shipping worldwide. De skriver USA i spil titler og NTSC.
Er der noget jeg skal være opmærksom på? |
|
Panasonic TH42PX70
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12338 |
![]() |
Ja, jeg har rigtig gode erfaringer med tolden og VG+. Jeg er ALDRIG blevet fanget, og jeg har bestilt der 22 gange efterhånden. |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
kan kun bakke op om vg+
har bestilt fra gamehubs 2 gange, den ene gang fik jeg pengene tilbage pga titlen ikke kom på lager alligevel.. det tog lidt lang tid for det ene spil at komme, men til prisen var det okay.. desuden har de +++A service |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Bestil fra Ebay. Plejer at købe mine spil derfra fra omkring 320 kr og er aldrig blevet snuppet
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Jeg bestiller typisk fra www.gamehubs.com. Nogle gange bliver et spil udsolgt lidt hurtigt, nogle gange tager det pænt lang tid før der kommer nye leverancer, nogle gange bliver spillene først sendt EFTER udgivelsesdatoen og som oftest trækkes pengene fra ens konto lang tid før spillet sendes.... og nej hjemmesiden ligner ikke en million og betalingsformidlingen er begrænset til paypal. Men priserne sammenfattet med den usædvanligt gode og hurtige service gør at jeg såvidt muligt forsøger at samle mine spilkøb hos Gamehubs |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
NerdALMIGHTY ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Nu sender de godt nok ikke fra USA, men generelt kan jeg anbefale http://www.game.co.uk/ til køb af spil.
Det er en stor kæde i England sælger spil til priser omkring 150-250 kr. billigere end i danmark. Da det sendes fra England kommer der ikke told på, og de når hurtigere frem. Lige pt. har de Assassins Creed til 29 pund, hvilket svarer til ca. 300 kr. Så det er rimeligt billigt og Uncharted til 35 pund. |
|
![]() |
|
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
renchi.com god og billig side. Man kan undgå told, da man selv kan få lov at angive hvilken værdi de skal skrive på pakken :-) Dog stadig ikke fra USA - men priserne står i $ - det er nice med kursen pt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |