recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvem sender spil fra USA?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvem sender spil fra USA?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 12:16
Har lige fået mit Kane and Lynch fra Gamehubs.com

Jeg endte med at betale 281 kr for spillet, det er en god pris synes jeg Den eneste og måske halvstore anke jeg har er at man på intet tidspunkt får at vide om ens bestilling er afsendet eller noget som helst.

De trak pengene d.16/1 ellers har jeg intet hørt. Men jeg har fået mit spil og det er jo det vigtigste.
Til top
JBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2007
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 17:02
Jeg bestilte et spil fra Game-asia den 22/12 sidste år og venter stadig. Jeg har sent to "rykker mails" men ikke modtaget svar endnu. Nogen der kan fortælle om lign. Oplevelser som måske kunne indikere at de bare har travlt? Eller burde jeg kontakte bank eller Paypal (hvis det da er muligt) for refundering?

Jeg er begyndt at blive meget bekymret for min pakke
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 19:28
hej Jbay, jeg bestilte der fra den 17/12 og fik mit omkring den 8/1, efter den første uge spurgte jeg efter et track n trace nummer, det fik jeg så først efter jeg modtog pakken, omkring den 10/1. Men det er nede i Hong Kong det tager utrolig lang tid. Det tog omkring 2 uger fra spillet forlod butikken til det forlod landet, derfra tog det kun 2 dage til det lå i min postkasse.
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
JBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2007
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2008 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af micker micker skrev:

hej Jbay, jeg bestilte der fra den 17/12 og fik mit omkring den 8/1, efter den første uge spurgte jeg efter et track n trace nummer, det fik jeg så først efter jeg modtog pakken, omkring den 10/1. Men det er nede i Hong Kong det tager utrolig lang tid. Det tog omkring 2 uger fra spillet forlod butikken til det forlod landet, derfra tog det kun 2 dage til det lå i min postkasse.

Fik netop en mail her i dag med track & trace som kunne fortælle at spillet har forladt Hong Kong idag :) så jeg er glad og nu håber jeg bare det går ligeså hurtigt som hos dig
Troede sku lige jeg var blevet fusket efter en måneds venten
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu