recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvem skal have iPhone 6 plus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem skal have iPhone 6 plus?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Tweaky Tweaky skrev:

Ikke her. 4S'eren skal leve et par år mere, så venter på en iPhone 8 Mini

Det samme herSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 16:34
Jeg synes min 4S'er her 3 år efter har udtjent sin værnepligt, så jeg hopper på den "lille" 6'er :) 

Plus'en er jo kæmpe stor, jeg vil have en smartphone, ikke en laptop... :P De fordele der er ved Plus'en er for mig ikke nok til jeg vil leve med sådan et skrummel - har ikke haft nogen problemer med størrelsen på min 4S, men vil umiddelbart tro at 4.7 kommer til at passe mig fint :) 
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2009
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 19:47
Efter jeg stod og sammenligner en 4.7" og 5.5" HTC i dag kunne jeg godt blive fristet til at hoppe på iPhone 6 plus.
Flere herinde har kommet med argumenter som landskab mode, batteri tid, opløsning, bedre kamera, samle tablet og telefon i en enhed.

Er den stor? JA gu er den så, men erfaringer siger også at man hurtig vender sig til forandring.

Hvis jeg vælger den store udgave vil jeg nok føle mig dum den første tid når man lægger den op til øret LOL
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pizzabager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 20:06
Jeg gik fra iphone 3gs (3,5")  htc desire med (3,7") Samsung GS2 (4,3") samsung GS3(4,7") samsung GS4(4,99") og har nu fundet ud at den størrelse telefon(ikke skærm) der passede mig bedst var min SGS2, både SGS 3 og 4, synes jeg faktisk var for store til en hånd, så nu går jeg ned i størrelse igen, til en Sony Z3 compact, med 4,6" skærm, jeg regner med den passer mig perfekt, så jeg tror iphone 6 har en fin størrelse, men at mange folk der tager en 6 plus vil fortryde det efter lidt tid..
Til top
Tallahassee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tallahassee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

at mange folk der tager en 6 plus vil fortryde det efter lidt tid..

Er det for uhåndterligt at have med rundt, eller hvad synes du der er ulempen ved den størrelse?
I haven't cried like that since Titanic!
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 20:44
Jeg var lige ved at kigge på størrelsen ud fra Nexus 5. Jeg synes den er stor, og iPhonen er alligevel 2 cm længere. Synes godt nok det bliver stort så.
Tror også jeg "nøjes" med den alm. 6'er. :)
LG E8 55” OLED
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pizzabager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Tallahassee Tallahassee skrev:

Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

at mange folk der tager en 6 plus vil fortryde det efter lidt tid..

Er det for uhåndterligt at have med rundt, eller hvad synes du der er ulempen ved den størrelse?

Nej den kan stadig godt være i en rimelig størrelse lomme, men at håndtere telefonen med en hånd er et problem, allerede med min Samsung GS4 er det lidt svært at nå øverste venstre hjørne. i starten føles det godt med den store flotte skærm, men idag kan jeg ikke rigtig huske hvorfor det egentlig var jeg ville have en større skærm.
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 11:51
But what the fuck sker der lige for proshops priser ??????
Man er da godt dum hvis man bestiller den hos dem !!!!
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

Det gør de hvert år, og de bliver solgt. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 14:06

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Prøv at tjekke den blå avis de næste uger, der kommer priser på over 10.000, hvis det er som det plejer.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 16:25
Jeg har lige været ude i Elgiganten og bestille den. Der står på min bon at den først kommer den 30.? Andre herinde der også har bestilt? Og har fået samme leveringsdag?
LG E8 55” OLED
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu