|
Hvem skal have iPhone 6 plus? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
Sbht
Guld medlem Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er sku frækt, men går den ja så går den vel |
||||
Sbht
Guld medlem Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har forsøgt at resevere en i telenor butikken, da jeg kl 08:00 i morges loggede ind på telia og ville forudbestille stod der at den model jeg ville bestille var udsolgt :-(
Og Proshop hvor jeg plejer at købe vil have 8999 kr for telefonen |
||||
htpcdude
Super bruger Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Købte hos Bibob 12:25 i dag. 7.020kr for plus med 128gb. Betaling 6 mdr * 1.170kr
|
||||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er det frækt at sælge en vare med fortjeneste? Eller hvor meget må man tjene? Skal varen koste det samme alle steder? En vare koster nu engang det som folk ønsker at betale, sådan må det være.
|
||||
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
7k for en tlf, nej filme og jeg vil smide så mange penge efter en lille lommeregner da. Damen fik en oneplus one 64 gb model, 2500kr ja det er sku prisen mener jeg
|
||||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Husk nu at man ikke altid kan gå efter skærmstørrelsen som målestoksforhold - husk den fysiske størrelse.
Eks. er den "lille" iPhone 6 ca. samme størrelse fysisk som en Samsung Galaxy S4 (!) - den er lidt højere og en anelse smallere. |
||||
Krjstoff
Guld medlem Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg snupper 99% sikkert en 6 Plus ... den er 5 milimeter længere end min LG G3, så det går nok. Samtidig er den marginalt tyndere. Så jeg forventer ikke, at den vil føles ret meget anderledes end min G3 - bortset fra at jeg slipper af med Android.
|
||||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||||
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg Snupper en 6+ får den på fredag fra Call ME.
|
||||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |