|
Hvem skal se Deadpool 2? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2018 kl. 18:15 |
Den nye Trailer til Deadpool 2 er lige kommet ud
Må tilstå at den "lettere" afstumpede 1.person fortælling virkede på mig. Om det var på grund af nogle stramme baller eller kampscenerne er jeg ikke helt klar over, men 2'eren lover vist ualmindeligt meget af samme boldgade som 1'eren :-) |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg skal da så meget se DP2 :)
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Jeg skal helt sikkert se den, når den kommer på Blu-ray.
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Humoren, stilen...ja hele pakken i 1eren, var helt suverænt. Så jeg skal helt klart se nr. 2.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Enig med Silentbob. Herlig humor og et gensyn værd inden toeren melder sig på Blu-Ray.
Mvh. Jørgensen
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
nogen der ved om den kommer i den nye 4dx sal i århus? så kunne den da være ganske morsom at prøve derinde når nu pacific rim 2 var så dårlig en oplevelse i imax salen...
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Jacob - jeg ved ikke om man kan se så langt frem, men vælg biografen på kino.dk og så kan jeg i hvert fald se at Infinity War kommer til at blive vist i 4 forskellige udgaver fra den 25/4. Så mon ikke Deadpool også gør? - ikke mindst fordi Nordisk film bio'en ikke har andre 3D muligheder.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Skal ind og se den i bio sammen med sønnen, han glæder sig helt vildt og er stor deadpool fan. Han elsker 1’eren og er 8 år.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Den skal helt klart ses
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |