recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvhvordan kan det lige lade sig gøre????
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvhvordan kan det lige lade sig gøre????

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvhvordan kan det lige lade sig gøre????
    Sendt: 27-Januar-2013 kl. 17:22
Når jeg ser den nye kanal viasat sport 1 slukker mit tv og tænder igen hvert 5. minut det er kun på denne kanal og ingen andre Mit tv er et 47" LG Led fra 2011 hvad kan der være galt????
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 18:28
Oprindeligt skrevet af akneboy akneboy skrev:

Når jeg ser den nye kanal viasat sport 1 slukker mit tv og tænder igen hvert 5. minut det er kun på denne kanal og ingen andre Mit tv er et 47" LG Led fra 2011 hvad kan der være galt????
Mulighed nr. 1: Det kan bare ikke li' sport!!Big smile
Mulighed nr. 2: Du er sikker på, at det er dit TV, som driller? At det ikke bare er selve Viasat Sport 1, som er i problemer?
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juni-2006
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 18:48
det kan ikke være kanalen, Tvet genstarter kun på denne kanal hvert 5 minut ved ikke om de sender et andet signal end andre kanaler. Men da kanalen hed TV2 sport var der ingen problem.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu