|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Søhesten ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Ja, dejligt at se alt det feedback på denne tråd. Har selv et par Ikon 6 i HG hvis, som jeg er lidt på jagt efter en sub til. Så der er fedt at se hvilke muligheder der ligger. Jeg er rigtig glad for mine Ikon 6, som jeg synes spiller rigtig godt. Det er en lys og detaljeret højtaler (IMO). http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48622& KW=S%F8hesten Der er et par billeder af mine. Det har ændret sig en lidt siden, men højtalerne er de samme. Jaja, grin i bare af Tv'et.. |
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Bare til info, så er Mentor subben kommet i alminde blank hvid.
|
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Har ovenstående sæt med to ekstra 243ere i 7-1 setup sammen med en Pioneer SC-LX81 og er meget tilfredse med dem. Skal dog lige sige at det er minimalt hvor meget jeg har nået at bruge dem endnu grundet for lidt fritid. |
|
Kristian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |