|
Hvide højtalere |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De er pæne og ville sagtens kunne fungere, men jeg er bange for at min kæreste synes det er lidt i den dyre ende, desværre.
|
||
![]() |
||
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
|
Har du erfaring med disse? Jeg har nemlig aldrig hørt om mærket, men de ser ud til at kunne købes til en fornuftig pris.
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
|
Har aldrig hørt dem men der er et par herinde spm har dem. Prøv at Google. De er tilfredse og så koster de næsten intet.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
|
Dali Zensor 3 spiller fint
https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/kompakthojttalere/dali-zensor-3-kompakthojttaler/ Klaus |
||
![]() |
||
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
|
Haft du overvejet brugt? Der er heldigvis en del som ofte skifter ud i deres udstyr.
|
||
![]() |
||
|
Ja, vi er nok kommet til den beslutning at vi vil have et par Dali Zensor 1 højtalere + en ny mindre Denon forstærker, fremfor vores Pioneer VSX 528
|
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
|
Hvad med at lave dem du har hvide?
|
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
||
|
De skal være meget mindre og kunne hænge på væggen.
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
|
Er Dali'erne ikke 25'ish centimeter dybe? Bliver det pænt hvis det er væghængt?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
|
Når nu du ikke længere må have en forstærker stående og højttalerne skal "væk", så gå dog all in og køb en soundbar. Klaus |
||
![]() |
||
|
Jeg er ikke så glad for at skulle have en soundbar, og vil gerne have bare lidt afstand mellem lydkilderne til film osv. Det er muligt at de ikke skal hænge på væggen alligevel, men stå på bordet hvor forstærkeren stod før. (se billede side 1. |
||
![]() |
||
|
Der findes masser af fine små højttalere, inklusive Zensor som jeg linkede til.
Start med at finde ud af, hvilken forstærker du må købe for kæresten. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |