|
Hvide striber på de nye Pana TV-modeller |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | |
ashdk
Guld medlem Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg så noget på min 50VT50 der kunne minde om de her hvide ting, meget utydeligt, samme dag som jeg smed min første 3D film på, siden har jeg intet set til det.
|
|
kbaggen
Super bruger Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Umiddelbart ikke noget på min 55ST50! Og har forsøgt at kigge med forskelligt materiale! Ifølge udenlandske hjemmesider, er det lettest at se om striberne er det med grå statiske billeder iht. hvor ensagtigt skærmen er.
Nogle snakker også om grøn/lilla-tonning mere udbredt ud i siderne som en cirkel, brigtness pops ved ishocky og foto-strobes, line-bleeding osv. Men glem nu alt det pjat........uanset hvad er det et super TV! Og ja, Brigtness pops og line-bleeding har jeg bemærket henholdsvis ved fodbold og rulle-tekster ved afslutning af film! (Brigthness pops = TVet glimter ved foto-glimt idet det forsøger at kompensere for lyser gætter jeg) Alt i alt, super TV sådanne OLED agtigt i farve/lys/sort-niveu om aften!
|
|
jdg1
Bruger Oprettet: 03-Juni-2006 Status: Offline Point: 135 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har intet set på mit 65vt50 - og jeg har set godt efter!
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øhm hvad sker der for alle gamle tråde du skriver i? Denne har ikke været skrevet i siden 2012. |
|
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |