|
Hvidt LED (19-22") |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Maj-2012 kl. 20:45 |
Hey folkens!
Jeg skal bruge en fladskærm ind til mit soveværelse. Grundet en lille københavner lejlighed, kan det ikke være større end 22". Og det SKAL være hvidt, da det skal hænge fremme og gerne være pænt ![]() Har kigget en del på nettet, men har ikke kunne finde noget der var til at betale for menneske penge.. Har i nogle forslag eller evt. nogle der sælger? Det skal være LED - ingen LCD. Bud?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med dette?
Edit: Fandt lige et par stykker mere i 19" og 22" Sidst nævnte er det bedste tv af alle 3. Mvh. Michael Redigeret af mkirkelund - 06-Maj-2012 kl. 21:14 |
|
![]() |
|
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
Fedt nok! Gud hvor for man ikke meget tv for pengene, når vi snakker de små størrelser!
|
|
|
|
![]() |
|
Er det forresten værd at give mere for at få full hd når vi snakker de størrelser? Tænker på nr. 2 kontra 3 i dit link?
|
|
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Vi har et, ligeledes hvidt, 22" Samsung i køkkenet (et par år gammelt efterhånden), og det er "kun" 1280x720. Man skal MEGET tæt på for at kunne se forskel, er mit bud. På så små skærme ser de fleste signaler knivskarpe ud, fordi pixels ligger meget tæt ift. større skærme. Så i min optik er der ikke grund til at give ekstra for Full HD, med mindre man er meget krævende på billedsiden.
Din konklusion om manglende "value for money" i den skærmstørrelse kan jeg tilslutte mig... Jeg gav endda endnu mere end eksemplerne ovenfor, da der ikke var så mange af de små TV, der dengang kunne køre DVB-C. |
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Ah ja okay.. Som sagt skal det bruges i et meget lille værelse så kommer til at kigge på det i en afstand på ca. en halv meter, måske ville jeg kunne se forskel dér? Jeg er ligeglad med tuneren, da jeg bare skal have tilsluttet et ATV3 (1080p) - har ingen kabeltv i lejligheden
![]() Men ja, de er super dyre! Især fordi mit tv i stuen også snart trænger til en opgradering, hvilket kan klares for ca. 6k hvor man får noget mere for pengene!
|
|
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Hmmm... 1/2 meter - så kan man nok godt se en anelse forskel på pixel-niveau i visse situationer. Det er mest ved skarpe skrå linier, man kan se lidt takker som følge af skaleringen, når man viser 1080-materiale. Men igen - det er meget subjektivt, om man bemærker forskellen eller ej.
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Ja, okay. Altså har ret dårligt syn og flere øjne-skavanker, men hvis differencen kun er ca. 3-400 kr. så køber jeg sgu nok bare det med full
![]() |
|
|
|
![]() |
|
lassebrandt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 10 |
http://loewe-online.dk/index.php?page=details&prod=307&cat=83&group=14Så for du fedt design og musikanlæg med i prisen, og vækkerur
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |