recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvidt LED (19-22")
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvidt LED (19-22")

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvidt LED (19-22")
    Sendt: 06-Maj-2012 kl. 20:45
Hey folkens!

Jeg skal bruge en fladskærm ind til mit soveværelse. Grundet en lille københavner lejlighed, kan det ikke være større end 22". Og det SKAL være hvidt, da det skal hænge fremme og gerne være pænt Big smile

Har kigget en del på nettet, men har ikke kunne finde noget der var til at betale for menneske penge.. Har i nogle forslag eller evt. nogle der sælger?

Det skal være LED - ingen LCD.

Bud? Smile
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2012 kl. 21:13
Hvad med dette? 

Edit:
Fandt lige et par stykker mere i 19" og 22"

Sidst nævnte er det bedste tv af alle 3.

Mvh. Michael

Redigeret af mkirkelund - 06-Maj-2012 kl. 21:14
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2012 kl. 22:23
Fedt nok! Gud hvor for man ikke meget tv for pengene, når vi snakker de små størrelser!
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 09:46
Er det forresten værd at give mere for at få full hd når vi snakker de størrelser? Tænker på nr. 2 kontra 3 i dit link?
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 10:03
Vi har et, ligeledes hvidt, 22" Samsung i køkkenet (et par år gammelt efterhånden), og det er "kun" 1280x720. Man skal MEGET tæt på for at kunne se forskel, er mit bud. På så små skærme ser de fleste signaler knivskarpe ud, fordi pixels ligger meget tæt ift. større skærme. Så i min optik er der ikke grund til at give ekstra for Full HD, med mindre man er meget krævende på billedsiden.

Din konklusion om manglende "value for money" i den skærmstørrelse kan jeg tilslutte mig... Jeg gav endda endnu mere end eksemplerne ovenfor, da der ikke var så mange af de små TV, der dengang kunne køre DVB-C.

Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 10:06
Ah ja okay.. Som sagt skal det bruges i et meget lille værelse så kommer til at kigge på det i en afstand på ca. en halv meter, måske ville jeg kunne se forskel dér? Jeg er ligeglad med tuneren, da jeg bare skal have tilsluttet et ATV3 (1080p) - har ingen kabeltv i lejligheden Smile

Men ja, de er super dyre! Især fordi mit tv i stuen også snart trænger til en opgradering, hvilket kan klares for ca. 6k hvor man får noget mere for pengene!
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 11:21
Hmmm... 1/2 meter - så kan man nok godt se en anelse forskel på pixel-niveau i visse situationer. Det er mest ved skarpe skrå linier, man kan se lidt takker som følge af skaleringen, når man viser 1080-materiale. Men igen - det er meget subjektivt, om man bemærker forskellen eller ej.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 11:24
Ja, okay. Altså har ret dårligt syn og flere øjne-skavanker, men hvis differencen kun er ca. 3-400 kr. så køber jeg sgu nok bare det med full Smile
Til top
lassebrandt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Glostrup
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lassebrandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 11:07
http://loewe-online.dk/index.php?page=details&prod=307&cat=83&group=14
Så for du fedt design og musikanlæg med i prisen, og vækkerur
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu