|
Hvidt punkt på Samsung tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jegersolen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2019 Sted: jægerspris Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2020 kl. 12:47 |
Jeg har et Samsung UE60 som efterhånden har en del år på bagen. Men har været tilfreds med det og det er også et smart-tv så jeg kan se Netflix m.v. på skærmen.
Men nu er der kommet et hvidt punkt, rundt og med en omkreds på ca 6-7 cm på skærmen. Lægger kun mærke til det når der er et relativt mørkt billede. Men det irriterer mig grusomt, at jeg ikke kan se bort fra det. Nogen der ved hvad det kan være, og skal jeg ud og købe nyt tv nu?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uden at vide andet end hvad der er skrevet, så er det en fejl med panelet, et billede af det ville da være godt at se.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1033 |
Det er desværre et ret udbredt problem (http://kortlink.dk/27vsa).
Nogle mener, at det skyldes LED-reflektorer/diffusionslinser, der falder af - du kan se videoer på YouTube, der viser hvordan man reparerer det (ikke for folk med ti tommelfingre!) Redigeret af longjohn2 - 24-August-2020 kl. 14:21 |
|
![]() |
|
jegersolen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2019 Sted: jægerspris Status: Offline Point: 10 |
Tak. Regnede også med at det var tid til at købe nyt.
Tror jeg tager i Bilka og køber et LG65um7050 til 3.800,-
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19634 |
Skru ned for kontrast/lys og det forsvinder måske Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |