|
Hvilke 3D briller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martinb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2012 kl. 10:13 |
Jeg har fornylig købt et 40" Sony bravia kdl ex-721 som jeg er rigtig glad for. Men jeg kunne godt tænke mig at prøve at se 3D. Der fulgte ingen briller med og nu er jeg rimelig meget i tvivl om hvilke briller jeg skal købe. Skal det være Sony og hvis ja hvilken model?
Håber i kan hjælpe. |
|
Mvh
Martin |
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan da starte med at spørge, der hvor du har købt det.
|
|
![]() |
|
Martinb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Ja, det kunne jeg selvfølgelig, men jeg vil hellere høre om der er nogen herinde der ved noget om det. Jeg synes tit man får bedre vejledning her end i en butik.
|
|
Mvh
Martin |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
Så er det nok de forkerte butikker du kommer i....... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |