|
Hvilke 4K afspillere er der derude, nu og på vej? |
Besvar | Side 123 9> |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24785 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-April-2017 kl. 14:49 |
Nu er det snart den tid, at jeg skal have en sådan afspiller/optager. Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal købe en optager, når de kommer til efteråret, eller få en afspiller nu/snart. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad der er kommet, eller kommer snart. Er der nogen, som har nogle links? Jeg kunne godt finde på, at vente på understående, men optager faktisk ikke så meget mere. Så er det spørgsmålet, om den er de ekstra penge værd?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er 1 Samsung, 2 Panasonic, 1 Oppo.
Senere kommer en Oppo mere + en LG.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Flemming,
Det første du skal gøre op er jo, hvorvidt du har behov for en optager. Derfra dine veje går efterfølgende. Man er jo altid stort set enige om her på siden om, at det er ligegyldigt hvilken afspiller man vælger, for signalet er digitalt. Det er jo i princippet også rigtigt. Men gør dig selv den tjeneste, når du lytter på billige afspillere - lyt til drevet om det larmer. Jeg tror i et vist omfang, at man betaler for drevets kvalitet. God fornøjelse
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24785 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var ikke meget. Samsung er udelukket. Oppo er for mig overkill. Pana og LG kan godt være interesant. De må godt snart komme med lidt flere.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er jo også det, som jeg tænker over, med om jeg har brug for optagelse. Så er det jo også det, med at kunne se dem live, også for at kunne hører drevet. Det er jo ikke nemt, at kunne finde flere samme sted.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oppo har lavet en, og det betyder at vi ikke behøver bekymre os om andre.
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Måske for nogen. Men vi almindelige dødlige, kan godt bruge alternativer.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må det være den her, du skal have Flemming:
http://m.pricerunner.dk/pl/4-3345122/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Panasonic-DMP-UB700-Sammenlign-Priser Alt med billed er lige så godt som den store model, men der er ingen analoge lydudgang. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
JEP
Ny bruger Oprettet: 17-November-2012 Sted: Horsens DK Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er osse en Sony UBP-X800 til 3.500 kr.
|
|
Denon AVR-3312 Denon BDP-2012 Dali Zensor 5 Dali Zensor 1 SUB E-12F Samsung UE 55H7005 Soundstyle møbler WAOO! TV+net Sonos
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lg kommer med en meget snart der understøtter Dolby vision. Til 3000kr.
Mener den hedder up970. I min verden ville det være omsonst at smide penge efter en afspiller uden DV idag. |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Den lyder da ret interesant. Jeg bruger ikke analog lyd. Der er slet ikke nogen Pana, hvor der er film med?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Den kigger jeg også på.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |