|
Hvilke 4K afspillere er der derude, nu og på vej? |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | ||||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
OPPO UDP-203 vs Panasonic DMP-UB900: Picture Quality Comparison YouTube video |
||||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24785 |
|||
Så er der bare mere, at kigge efter.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|||
Dødelige? Jeg har med garanti færre penge at smide rundt med end du har. Hvor mange rådne nye Blu-ray-film skal du undlade at købe for at få råd til en Oppo? Prioriteter. |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24785 |
|||
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Hvorfor er blu-ray film rådne?
|
||||
![]() |
||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|||
Mange film der bliver udgivet på Blu-ray er noget lort
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Det var dengang, at jeg købte mange. Og jeg synes så ikke, at de er lort. Jeg synes så, at en del af de film du køber er noget lort.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
|||
![]() |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Ahh Flemming, nu har jeg kendt dig så længe, at jeg gerne vil forære dig en 4K/HDR film, hvis du køber en Panasonic ![]() Hvad med "San Andreas"
![]() Redigeret af Hother - 29-April-2017 kl. 19:33 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
|||
Jamen, det vil jeg da ikke sige nej til. San Andreas er da ikke den dårligste.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Jeg kunne aldrig forære noget dårligt væk ![]() Filmen fulgte med min Pana afspiller.
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
|||
Det vil jeg da se frem til.
![]() Redigeret af Flemming Larsen - 29-April-2017 kl. 19:57 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |