|
Hvilke 4K afspillere er der derude, nu og på vej? |
Besvar | Side <12345 9> |
Forfatter | ||||||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Det er en aftale Flemming. Men mind mig lige om det når du når dertil
|
||||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24785 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Jeg kunne godt finde på, at tage denne her.
|
||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Som en lille søster til min er den helt okay, og drevet er i orden
|
||||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Så lær da at skære i jeres quotes!
|
||||||||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Men det er desværre en af de dårligeste UHD 4K BD transfer, men et fedt dolby atmos lydspor har den til gengæld
Redigeret af Potter - 30-April-2017 kl. 07:05 |
||||||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||||||||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Nu er det jo ikke en decideret afspiller, men derfor virker den stadig til formålet.
CDON har kampagnetilbud på Xbox One S til 1333kr i weekenden incl Forza Horizon 3. One S har UHD BD-drev og kan afspille UHD blu-ray. Det kan ganske simpelt ikke gøres billigere. Om du så vil bruge den til spil eller ej. http://cdon.dk/spil/xbox_one_s_500_gb_%2b_forza_horizon_3-39667698 |
||||||||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/samsung-4k-ultra-hd-ubd-k8500-xe-blu-ray-afspiller-p37554354 1200 kr. |
||||||||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||||||||
David O Jensen
Bruger Oprettet: 22-Februar-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
LG´s Up970 får en meget blandet modtagelse, hvertfald af anmeldelser inde på deres egen side...
Jeg er lidt i samme båd med anskaffelse af afspiller. Har kraftigt overvejet Panasonic og dets 700 model. Men når man har et fjernsyn der supporter flere formater ( lG E6), vil det være tosset ikke at finde en model der også har DV., hvorfor jeg indtil videre ser mig nødsaget til at købe en Oppo, medmindre anmeldelserne blir bedre ved LG..
|
||||||||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Ja jeg googlede den lige efterfølgende og ja den få noget blandet anmeldelse. Det er lidt ærgerligt. Netop når lg's oled håndtere DV er det (i mine øjne), tåbeligt at købe en afspiller der ikke understøtter DV. Ville nu gerne en Oppo, men det er sgu en dyr anskaffelse ift mit behov |
||||||||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Desværre er "San Andreas" én af de få UHD/HDR film jeg har tilbage. Jeg har kun den og "Life of Pi", som jeg måske ikke regner med er sagen, og BBC Planet Earth 2 som jeg ikke vil af med. Jeg tror nu nok at Flemming bliver tilfreds med "San Andreas".
|
||||||||
|
||||||||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Uanset er en gratis uhd film da et ret fint tilbud at få:)
|
||||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24785 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Jeg har faktisk kigget lidt på Xbox, men spiller overhovedet ikke, og kender mig selv, at jeg nok ville blive irriteret over, at den ikke passer ind, med de andre med designet. Det er en ok pris på samsung, men det er et No go, med det mærke for mig. Hvergang jeg har haft et samsung device, så har der kun været problemer med det. Så nu gider jeg dem slet ikke mere.
|
||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||||
Besvar | Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |