|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() Sendt: 17-Juli-2007 kl. 20:23 |
Er netop ved at bestille nogle BD film. Jeg kender dog desværre ikke disse film jeg kan vælge ud fra, men hvilke film fra hver kategori er mindst ringe ?
Stealth / Resident Evil 2 / Underworld Evolution og The Guardian / Pearl Harbor / Invincible / Chicken Little |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Mindst ringe ud fra hvad??
Billedekvalitet?? Selve filmen??? Og hvilken slags film er du til?? ![]() |
|
![]() |
|
rapsacdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 633 |
![]() |
tjek denne side http://bluray.highdefdigest.com/
Her bliver alt ved filmen bedømt. Billed, lyd osv. Redigeret af rapsacdk - 17-Juli-2007 kl. 21:12 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Ja både med kvalitet samt filmen. Er egentligt til lidt af det hele, både krigsfilm men også tegnefilm. Pearl Harbor kender jeg allerede, kunne forstille mig den er flot på BD. |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Har kun set Resident Evil 2, Underworld Evolution og Chicken Little. De to er ok action film hvor man kan slå hjernen fra, uden den gode handling hehe.
Chicken Little synes jeg var ret morsom, men også på alm dvd. Har faktis også selv bestilt den på BD :) Hvis du kan lide krigs film, skal du nok også indvistere i Letters From Iwo Jima ![]() Ellers vil jeg anbefale dig http://bluray.highdefdigest.com/reviews.html Her anmelders der film ud fra billedekvalitet, filmens kvalitet, ekstra meteriale osv ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Tak Vil læse lidt revievs. Umiddelbart er der ingen af filmene jeg selv ville købe, men da jeg får dem gratis med, så bør de få en chance. Har også tænkt mig at købe Letters From Iwo Jima samt 300. |
|
![]() |
|
![]() |
Uha, lækkert
![]() Du er så i USA nu går jeg ud fra, med det tilbud ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Næh men næsten !! |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
På IMDB.com kan du se den gængse opfattelse af filmene. Stealth: 4.8/10 Jeg kan kun være enig. Invincible er klart den bedste af dem, men jeg fandt nu også Chicken Little ret morsom. Resten kan kun beskrives som uendeligt ligegyldige. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Jeg ville helt sikkert vælge Underworld Evolution og Invincible.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er ikke ligefrem nogle topfilm man får gratis med. Dog giver det sikkert et flot tal i HD-DVD vs BD krigen.... Redigeret af lahan - 17-Juli-2007 kl. 21:37 |
|
![]() |
|
![]() |
Lige præcis. HD DVD havde jo også samme tilbud. Ved dog ikke om de stadig kører med det, mon ikke Redigeret af Sploink - 17-Juli-2007 kl. 21:43 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |